Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanie informare grup ţintă pentru derularea "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Cerinţe specifice
1. 100 de mesaje/articole/anunturi pe retele media adresate tinerilor N...
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţionarea de servicii de Campanie informare grup ţintă pentru derularea "SA2.1 Campania de promovare şi informare privind avantajele participării la programul A doua şansă şi la alte măsuri conexe, COD CPV - 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate; 79342200 - 5 - Servicii de promovare.
Cerinţe specifice
1. 100 de mesaje/articole/anunturi pe retele media adresate tinerilor NEETs, membrilor adulti din familii si comunitati (inclusiv profesori, personal DGASPC etc), impartite pe parcursul a 24 de luni, rezultand o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe saptamana. Va rugam precizati costul per mesaj, în cadrul centralizatorului de ofertă. Operatorul economic va publica 100 de mesaje/articole/anunturi pe retele media, împărţinte pe parcursul a 24 de luni, rezultând o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe săptămână, cu privire la scopul şi obiectivele proiectului şi ale campaniei care face obiectul prezentei documentaţii de atribuire.
Achizitorul va furniza conţinutul materialelor media, iar Operatorul economic va edita, corecta, executa grafica şi macheta şi va publica anunţurile care fac obiectul contractului, pe care le va transmite spre autorizare autorităţii contractante. Operatorul economic va stabili împreună cu achizitiorul momentul publicării fiecărui anunţ (dată, ora, etc), conţinut şi target grup şi va avea în vedere atingerea unui reach de minim 1000 de vizualizări/anunţ.
Livrabile aşteptate:
- dovada publicării anunţului
- raport de vizualizări media
2. 24 de bannere online pe site-uri relevante/ de stiri. Acestea vor fi adresate potenţialilor angajatori. Va rugam precizati pretul per banner publicat în cadrul centralizatorului de ofertă. Operatorul economic va publica 24 de bannere online cu privire la scopul şi obiectivele prezentei achiziţii pe site-uri relevante pentru scopul proiectului şi pentru grupul ţintă al acestuia, respectiv tineri Neets de pe raza judeţului Teleorman. Site-urile trebuie să fie relevante pentru angajatorii din judeţ, site-uri accesate de aceştia şi care prezintă interes pentru aceştia.
Achizitorul va furniza conţinutul bennerelor, iar Operatorul economic va edita, corecta, executa grafica şi macheta şi va publica bannerele care fac obiectul contractului.
Operatorul economic va furniza, în cadrul propunerii tehnice o listă a web-site-urilor unde intenţionează publicarea bannererelor online care fac obiectul prezentei proceduri.
Operatorul economic va solicita avizul achizitorului cu privire la propunerea de banner (dpdv continut şi compoziţie grafică), site-ul/site-urile pe care se intenţionează publicarea şi momentul ales pentru publicare (data/ora).
Livrabile aşteptate:
- dovada publicării bannerului
- raport de vizualizări media
Detaliile tehnice pentru bannere publicitare web(online): Mărimea fişierului: maxim 70k (bannere 728x90, 300x250, 120x600) maxim 50k (bannere 468x60px, 300x100px) şi maxim 20k (bannere 140x140px);
Caracteristici tehnice bannere web (online):Banner static/animat, diverse pozitionari. Apariţie per banner: fiecare banner va rula 1 luna, de minim 60.000 de ori, în fiecare lună; Instrument de masurare a calitatii rezultatelor este Rata de Click -Clickthrough rate (CTR). Se solicita perioada de testare, cand se vor rula bannere de diferite dimensiuni si pozitionari, pe o perioada de 2-5 zile, inclusiv in acelasi spatiu, care sa ruleze in paralel. Se va testa inclusiv continut, mesaje criptice, folosirea de intrebari, indemnuri, butoane etc.
Ex: in perioada de testare o buna combinatie poate fi 468 x 60 in partea de sus a paginii, alaturi de 160 x 600 in partea din dreapta si unul de 120 x 60 pixeli in interiorul conşinutului.
3. 30 de articole/ content marketing pe site-uri relevante/ de stiri. Acestea vor fi adresate potenţialilor angajatori. Vă rugăm precizati costul per articol publicat, în cadrul centralizatorului de ofertă. Operatorul economic va publica 30 de articole pe site-uri relevante pentru scopul şi obiectivele proiectului şi ale prezentei proceduri de achiziţii. Site-urile trebuie să fie relevante pentru angajatorii din judeţ, site-uri accesate de aceştia şi care reprezintă interes pentru aceştia.
Articolele vor avea circa 1000 de cuvinte (nu mai putin de 500), se vor adresa publicului ţintă al proiectului şi vor cuprinde informaţii şi mesaje relevante cu privire la scopul proiectului, astfel încât cât mai mulţi tineri să se întoarcă în sistemul de educaţie şi să finalizeze un ciclu de învăţământ, şi ulterior să se integreze pe piaţa muncii.
Achizitorul va furniza conţinutul articolelor, iar Operatorul economic va edita, corecta, executa grafica şi macheta şi va publica articolele care fac obiectul contractului.
Operatorul economic va solicita avizul achizitorului cu privire la propunerea de articol de presă, site-ul/site-urile pe care se intenţionează publicarea şi momentul ales pentru publicare (data/ora).
Operatorul economic va furniza, în cadrul propunerii tehnice o listă a web-site-urilor unde intenţionează publicarea articolelor care fac obiectul prezentei proceduri.
Livrabile aşteptate:
- dovada publicării articolelor
- raport de vizualizări media
4. 10 mesaje de promovare a studiului realizat în cadrul activităţii de consiliere şi orientare a carierei, publicat în media online (ziare online). Va rugam precizati costul per mesaj publicat. Operatorul economic va publica 10 mesaje pe în media online pentru a promova scopul şi obiectivele proiectului şi ale prezentei proceduri de achiziţii.
Mesajele vor avea minim 300 de cuvinte, se vor adresa publicului ţintă al proiectului şi vor cuprinde informaţii şi mesaje relevante cu privire la scopul proiectului, astfel încât cât mai mulţi tineri să se întoarcă în sistemul de educaţie şi să finalizeze un ciclu de învăţământ, şi ulterior să se integreze pe piaţa muncii.
Achizitorul va furniza conţinutul materialelor media, iar Operatorul economic va edita, corecta, executa grafica şi macheta şi va publica mesajele care fac obiectul contractului contractante.
Operatorul economic va solicita avizul achizitorului cu privire la propunerea de mesaj de presă, publicaţiile pe care se intenţionează publicarea şi momentul ales pentru publicare (data/ora).
Operatorul economic va furniza, în cadrul propunerii tehnice o listă a publicaţiilor online unde intenţionează publicarea articolelor care fac obiectul prezentei proceduri.
Livrabile aşteptate:
- dovada publicării mesajelor
- raport de vizualizări media
5 • Creatie/design bannere, icons, editare photo si publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc
• Update design site si optimizare SEO: graphic design; blog grafica si adaptat content cu smart tags+links, implementare coduri si optimizare content de pe site si blog pentru google search. Minim 30 ore de programare lunar, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz).
• Aministrare partiala conturi social media (ex: Interpretare Page Insights si adaptare content in functie de date), inclusiv creare si/sau personalizare conturi (dupa caz).
• Identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc de mai sus.
• Activitati de Pay per Click (display advertising, minim 1000 vizite trimestriale pe site, respectiv 4000 vizite (reach vizitatori) lunare pagina FB. Campaniile FB pot implica inclusiv formulare de inscriere (leads) pentru activitati), la solicitarea achizitiorului.
Vă rugăm precizati costul per ora, pentru fiecare din punctele de mai sus.
Operatorul economic va avea în sarcină şi servicii de creatie/ design bannere, icons, editare photo si publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc ;
Update design site si optimizare SEO: grafic design; blog grafica si adaptat content cu smart tags+links, implementare coduri si optimizare content de pe site si blog pentru google search. Minim 30 ore de programare lunar, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz).
Aministrare partială conturi social media (ex: Interpretare Page Insights şi adaptare content în funcţie de date), inclusiv creare şi /sau personalizare conturi (dupa caz).
Identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc.
Activitati de Pay per Click (display advertising, minim 1000 vizite trimestriale pe site, respectiv 4000 vizite (reach vizitatori) lunare pagina FB. Campaniile FB pot implica inclusiv formulare de inscriere (leads) pentru activitati), la solicitarea achizitiorului.
Operatorul economic va furniza în cadrul propunerii tehnice o metodologie de implementare a campaniei de informare grup ţintă ţinând cont de toate specificaţiile prezentei documentaţii de atribuire şi de scopul şi obiectivele campaniei care face obiecul acesteia.
Livrabile asteptate:
- raport parţial campanie de informare
- dovada realizării obiectivelor de contract;
- centralizator ore de lucru;
- raport final campanie.