Grupul tinta al proiectului este format din 410 persoane din regiunea Sud-Muntenia, jud Teleorman, tineri cu varsta 16-24 de ani, incadrati la categoria NEETs someri, inregistrati la ANOFM/AJOFM, care nu au fost inscrisi in sistemul de educatie deloc, sau care au parasit prematur sistemul de educatie.
Tinerii NEETs care doresc sa se inscrie in proiect, vor fi informati si indrumati sa se inregistreze la ANOFM si/sau subordo...
Grupul tinta al proiectului este format din 410 persoane din regiunea Sud-Muntenia, jud Teleorman, tineri cu varsta 16-24 de ani, incadrati la categoria NEETs someri, inregistrati la ANOFM/AJOFM, care nu au fost inscrisi in sistemul de educatie deloc, sau care au parasit prematur sistemul de educatie.
Tinerii NEETs care doresc sa se inscrie in proiect, vor fi informati si indrumati sa se inregistreze la ANOFM si/sau subordonatele sale AJOFM, unde vor beneficia de servicii de profilare, in urma carora sunt încadraţi în una dintre cele patru categorii din punct de vedere al ocupabilităţii, respectiv: uşor, mediu, greu şi foarte greu ocupabili.
Activitatea de selectie a grupului tinta se va derula in cadrul SA2.1, sustinuta fiind de actiuni constante promovare a programului “A doua sansa", de motivare si mentinere in proiect si de evaluari periodice, inclusiv dupa finalizarea programului educational, sau dupa incadrarea pe piata muncii.
In ceea ce priveste canalele de comunicare alese pentru selectia grupului tinta, aducem precizarea ca adolescentii si tinerii folosesc mediul online ca principal vehicul de informare, indiferent de mediul de rezidenta din care fac parte (urban sau rural).
Scopul final al acestei campanii este selectia si monitorizarea GT, astfel incat cat mai multi tineri sa se intoarca in sistemul de educatie si sa finalizeze un ciclu de invatamant, si ulterior se se integreze pe piata muncii.
Campania online va cuprinde actiuni de comunicare pentru promovarea importantei mentinerii in scoala a elevilor si a reducerii parasirii timpuri a scolii. Aceste actiuni sunt:
• 100 de mesaje/articole/anunturi pe retele media adresate tinerilor NEETs, membrilor adulti din familii si comunitati (inclusiv profesori, personal DGASPC etc), impartite pe parcursul a 24 de luni, rezultand o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe saptamana
• 24 de bannere online pe site-uri relevante/ de stiri
• 30 de articole/ content marketing pe site-uri relevante/ de stiri,
• 10 mesaje de promovare in media online (ziare online)
• Creatie/design bannere, icons, editare photo si publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc
• Update design site si optimizare SEO: graphic design; blog grafica si adaptat content cu smart tags+links, implementare coduri si optimizare content de pe site si blog pentru google search. Minim 30 ore de programare lunar, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz).
• Aministrare partiala conturi social media (ex: Interpretare Page Insights si adaptare content in functie de date), inclusiv creare si/sau personalizare conturi (dupa caz)
• Identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc de mai sus
• Activitati de Pay per Click (display advertising, minim 1000 vizite trimestriale pe site, respectiv 4000 vizite (reach vizitatori) lunare pagina FB. Campaniile FB pot implica inclusiv formulare de inscriere (leads) pentru activitati), la solicitarea achizitiorului.