Feedback
I.D.: 21867374

Servicii necesare organizarii la Bucuresti, in cadrul Programului RO10, a unei conferinte internationale de doua zile, pe tema copiilor si tinerilor romi aflati in situatii de risc

Data publicarii
18.08.17 Exista 874.943 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55110000-4
Pretul estimativ:
183.758,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
F.R.D.S. doreste sa selecteze un prestator de servicii cu care sa incheie un contract de servicii necesare organizarii la Bucuresti, in cadrul Programului RO10, a unei conferinte internationale de doua zile, pe tema copiilor si tinerilor romi aflati in situatii de risc, respectiv: 1 Servicii pentru evenimente, constand in suport acordat F.R.D.S 2 Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, constand in asigur...
F.R.D.S. doreste sa selecteze un prestator de servicii cu care sa incheie un contract de servicii necesare organizarii la Bucuresti, in cadrul Programului RO10, a unei conferinte internationale de doua zile, pe tema copiilor si tinerilor romi aflati in situatii de risc, respectiv: 1 Servicii pentru evenimente, constand in suport acordat F.R.D.S 2 Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel, constand in asigurarea de sali de conferinte, respectiv: - o sala adecvata pentru receptia si inregistrarea celor 60 de participanti la vizitele in teren, - o sala de mese/restaurant, disponibila in seara zilei de 28 iunie 2017 cu o capacitate de minim 130 de persoane, - o sala de conferinta cu minim 150 de locuri, disponibila pe tot parcursul zilei de 29 iunie 2017, care sa dispuna si de o antecamera/hol generos, in care sa poata fi amenajata (cu o zi inainte) o expozitie cu cel putin 16 standuri (mese/panouri/rafturi etc., in functie de nevoi) ale unor proiecte finantate prin Program, inclusiv punerea la dispozitie si amplasarea celor 16 standuri; - alte doua sali cu capacitate de minim 50 de locuri fiecare, disponibile de asemenea in ziua de 29 iunie 2017, pentru organizarea de sesiuni paralele. 3 Servicii de interpretare din limba romana in limba engleza si invers, respectiv asigurarea unui numar de: - 3 translatori in data de 28 iunie, - 6 translatori in data de 29 iunie 4 Servicii de cazare la hotel, constand in cazarea in camere single, cu mic dejun inclus, tip bufet suedez, pentru maxim 80 de participanti. Cel putin 40 de locuri de cazare trebuie asigurate in hotelul in care se desfasoara lucrarile conferintei, daca e cazul restul participantilor putand fi cazati si intr-un alt hotel, aflat la distanta de maxim 1 km de locatia conferintei, (maxim 200 de nopti de cazare); 5 Servicii de restaurant si de servire a mancarii pentru participanti, dupa cum urmeaza: - o masa de pranz in data de 28 iunie, constand in cate doua sandwich-uri tip bagheta, diferite maxim 60 de portii - o masa de pranz in data de 29 iunie, asigurata in hotelul in care au loc lucrarile conferintei, cu meniu de restaurant tip bufet suedez, pentru 150 de persoane - o masa de seara (tip receptie/dineu) in seara zilei de 28 iunie, asigurata la hotelul la care are loc conferinta, cu meniu tip bufet suedez, pentru maxim 130 de persoane - 4 tratatii/pauze de cafea, maxim 510 portii) 6 Servicii de agentii de turism si servicii conexe constand constand in servicii de decontare a costurilor de deplasare ale participantilor din afara Bucurestiului, inclusiv din strainatate, maxim 130 de deconturi 7 Servicii de transport ocazional de pasageri, constand in asigurarea serviciilor de transport auto maxim 3 microbuze/autocare cu minim 20 de locuri fiecare, plus sofer, ptr deplasarea unei parti a participantilor, in prima zi a conferintei, la cate doua proiecte/vizita, aflate la o distanta de maxim 200 km de Bucuresti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Actualizare documentatie Servicii necesare organizarii la Bucuresti, in cadrul Programului RO10, a unei conferinte internationale de doua zile, pe tema copiilor si tinerilor romi aflati in situatii de risc 06.06.17
Servicii de „Organizare a unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile”  
Servicii de „Organizare a unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile” 22.08.17
Servicii de „Organizare a 3 întâlniri de retea pentru Promotorii de Proiecte si partenerii acestora cu proiecte finantate prin Programul RO10, pe durata a 2 zile/întâlnire” 16.03.17
Servicii de „Organizare a unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile” 16.03.17
Servicii de organizare evenimente pentru 4 seminarii de identificare de parteneri pentru proiecte derulate in parteneriat cu entitati din statele donatoare, seminarii organizate in cadrul Programului „Dezvoltare locala si reducerea saraciei, cresterea incluziunii romilor” 29.10.18
Servicii de „Organizare a trei conferinte regionale pentru diseminarea rezultatelor Programului RO10-CORAI” 04.10.17
Contract de servicii de „Organizare a Conferintei de închidere a Programului RO10-CORAI” 17.10.17
Contract de servicii de „Organizare a Conferintei de închidere a Programului RO10-CORAI”  
Servicii de „Organizare a 3 întâlniri de retea pentru Promotorii de Proiecte si partenerii acestora cu proiecte finantate prin Programul RO10, pe durata a 2 zile/întâlnire”