Feedback
I.D.: 58877723

Servicii necesare implementării cerinţelor pentru inspecţia de calitate LPIS, REGULAMENT DELEGAT (UE) NR. 640/2014 AL COMISIEI din 11 martie 2014, art.6 pentru campania 2021

Data publicarii
15.07.21 Exista 987.169 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72225000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.07.21
Pretul estimativ:
186.923,93 RON - 186.923,93 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1118896.pdf
  2. Instructiuni catre ofertanti LPIS QA 2021 FINAL.doc
  3. Caiet de sarcini LPIS QA 2021 FINAL.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de Servicii necesare implementării cerinţelor pentru inspecţia de calitate LPIS, REGULAMENT DELEGAT (UE) NR. 640/2014 AL COMISIEI din 11 martie 2014, art.6 pentru campania 2021. Conform articolului 6 din REGULAMENTUL DELEGAT (UE) NR. 640/2014 AL COMISIEI din 11 martie 2014 de completare a Regulamentu...
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de Servicii necesare implementării cerinţelor pentru inspecţia de calitate LPIS, REGULAMENT DELEGAT (UE) NR. 640/2014 AL COMISIEI din 11 martie 2014, art.6 pentru campania 2021. Conform articolului 6 din REGULAMENTUL DELEGAT (UE) NR. 640/2014 AL COMISIEI din 11 martie 2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte Sistemul Integrat de Administrare şi Control şi condiţiile pentru refuzarea sau retragerea plăţilor şi pentru sancţiunile administrative aplicabile în cazul plăţilor directe, al sprijinului pentru dezvoltare rurală şi al ecocondiţionalităţii, sunt solicitate următoarele: (1) Statele membre evaluează anual calitatea sistemului de identificare a parcelelor agricole în scopul schemei de plată de bază şi al schemei de plată unică pe suprafaţă prevăzute în titlul III capitolul 1 din Regulamentul (UE) nr. 1307/2013. Evaluarea respectivă cuprinde două clase de conformitate. În scopul evaluării calităţii sistemului de identificare a parcelelor agricole, prima clasă de conformitate vizează următoarele elemente: (a) cuantificarea corectă a suprafeţei maxime eligibile; (b) proporţia şi repartizarea parcelelor de referinţă a căror suprafaţă maximă eligibilă ţine cont de suprafeţele neeligibile sau a căror suprafaţă maximă eligibilă nu ţine cont de suprafaţa agricolă; (c) existenţa unor parcele de referinţă cu defecte critice; În scopul identificării eventualelor deficienţe ale sistemului de identificare a parcelelor agricole, a doua clasă de conformitate vizează următoarele elemente calitative: (a) împărţirea pe categorii a parcelelor de referinţă a căror suprafaţă maximă eligibilă ţine cont de suprafeţele neeligibile, a căror suprafaţă maximă eligibilă nu ţine cont de suprafaţa agricolă sau care prezintă un defect critic; (b) raportul dintre suprafaţa declarată şi suprafaţa maximă eligibilă inclusă în parcelele de referinţă; (c) procentajul parcelelor de referinţă care au făcut obiectul unor modificări, cumulat de-a lungul anilor. Dacă rezultatele evaluării calitative dezvăluie deficienţe în cadrul sistemului, statul membru întreprinde acţiuni corective adecvate. (2) Statele membre efectuează evaluarea menţionată la alineatul (1) pe baza unui eşantion de parcele de referinţă care urmează a fi selectate şi indicate de Comisie. Statele membre utilizează datele care permit evaluarea situaţiei actuale pe teren. (3) Până la data de 31 ianuarie a anului următor anului calendaristic în cauză, se transmit Comisiei un raport de evaluare şi, dacă este cazul, acţiunile corective şi calendarul punerii lor în aplicare. Având în vedere cele prezentate mai sus, se impune prestarea de servicii necesare implementării cerinţelor pentru inspecţia de calitate LPIS. Durata contractului: Durata contractului va fi de cel mult 3 luni de la semnarea contractului dar nu mai târziu de 17.12.2021, iar termenul de prestare a serviciilor va fi de 80 de zile, conform cerinteler din caietul de sarcini Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cel târziu în a 4 zi inainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor . Se va încheia un contract de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu