Feedback
I.D.: 53608691

Servicii monitorizare si control firme din Muncipiul Onesti

Data publicarii
21.01.21 Exista 111.029 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72319000-4 71700000-5
Pretul estimativ:
3.936,00 RON - 3.936,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO82TREZ06224660220XXXXX, deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata egal prin PRIMAR – Victor-Laurenţiu Neghină, intenţionează sa achizitioneze direct servicii monitorizare si control a aproximati 3000 firme din Muncipiul Onesti pen...
Autoritatea contractantă: MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, B-dul Oituz, nr. 17, jud. Bacău, tel: 0234.324243, fax: 0234.313911, email: primarie@onesti.ro, cod fiscal 4353250, cont bancar RO82TREZ06224660220XXXXX, deschis la Trezoreria Oneşti, reprezentata egal prin PRIMAR – Victor-Laurenţiu Neghină, intenţionează sa achizitioneze direct servicii monitorizare si control a aproximati 3000 firme din Muncipiul Onesti pentru o perioada de 12 luni conform art. 7, din Legea 98/2016 si cerintelor minime obligatorii solicitate in Caietul de Sarcini anexat la prezenta initiere. In cazul in care dupa vizualizarea Documentelor de atribuire atasate sunteti de accord cu conditiile, va rugam sa trimiteti pe adresa de e-mail achizitii@onesti.ro , sub forma scanata, urmatoarele documente: Declaratie de evitarea a conflictului de interese, 2. Licenta de functionare a firmei de monitorizare (copie semnata, conform cu originalul), 3. Declaratie pe propria raspundere, formularul 2 din sectiunea modele de formulare de insusire a modelului de contract atasat initierii in SEAP, 4. Declaratie pe propria raspundere, formularul 3 din sectiunea modele de formulare, din care sa reiasa insusirea si respectarea Caietul de Sarcini atasat initierii in SEAP, 5. Formular 4 si formularul 5 din sectiunea modele de formulare. Achizitia se finalizeaza prin Contract. Pana la semnarea Contractului,acceptul AC dupa intrarea achizitiei in Deliberare, are rol de Comanda ferma si angajament pentru parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu