Serviciile solicitate vizează furnizarea de :
-rapoarte monitorizare radio & tv;
-rapoarte monitorizare presă online;
-rapoarte de monitorizare a presei scrise naţionale şi a presei locale relevante;
-rapoarte monitorizare social media (facebook, twitter);
-alerte media & flux de ştiri în timp real (live wall);
-livrare înregistrări tv/radio, la cerere;
-rapoarte monitorizare presa internaţională.
Rapoartele zilnice de m...
Serviciile solicitate vizează furnizarea de :
-rapoarte monitorizare radio & tv;
-rapoarte monitorizare presă online;
-rapoarte de monitorizare a presei scrise naţionale şi a presei locale relevante;
-rapoarte monitorizare social media (facebook, twitter);
-alerte media & flux de ştiri în timp real (live wall);
-livrare înregistrări tv/radio, la cerere;
-rapoarte monitorizare presa internaţională.
Rapoartele zilnice de monitorizare a presei vor respecta anumite cerinţe stricte:
-Rapoartele trebuie să fie structurate pe cinci capitole distincte: ASF, Piaţa Asigurărilor, Piaţa de Capital, Pensii Private, Piaţa financiară locală, Piaţa financiară internaţională;
-Declaraţiile membrilor Consiliului ASF sau ale personalului de conducere (directori, şefi servicii, consilieri etc) trebuie să fie evidenţiate în prima parte a raportului, în capitolul ASF, într-o rubrică distinctă – Reprezentanţi ASF;
-Prezentarea subiectelor de presă în cadrul capitolelor, precum şi a materialelor de presă în cadrul subiectelor identificate, trebuie să fie ierarhizată în funcţie de relevanţa acestora pentru activitatea ASF;
-Redactarea subiectului, sub „umbrela” căreia se află grupate mai multe articole, trebuie să fie explicită şi clară, astfel încât cititorul să înţeleagă de ce a fost introdusă acea temă în raport şi de ce este relevantă pentru ASF;
-Fişierele video trebuie să fie redate printr-un media player integrat pentru a asigura un acces cât mai rapid la informaţie;
-Rapoartele trebuie să fie livrate dimineaţa, până cel târziu la ora 7.30;
-Rapoartele trebuie să fie livrate într-un format adaptat pentru telefonul mobil, care să păstreze structura raportului în format standard.
Rapoartele de monitorizare vor fi realizate pe baza unei liste de cuvinte-cheie furnizate de Serviciul Comunicare.
Se solicita o viteza de reactie de maximum o ora de la solicitare, la cererile privind furnizarea inregistrarilor emisunilor radio/tv/online, care fac referire la activitatea ASF/la care participa reprezentantii ai Autoritatii.
Menţionăm că furnizorul trebuie să ofere şi acces securizat la platforma online, care să permită generarea de rapoarte personalizate, în format editabil.