Serviciile solicitate vizează furnizarea de : - raporte monitorizare presa scrisă; - raport monitorizare radio & tv;- raport monitorizare online site-uri de specialitate;- raport monitorizare social media (facebook, twitter);- alerte media & flux de ştiri în timp real (live wall);- livrare înregistrări tv şi radio, la cererea ASF;- rapoarte monitorizare presa internaţională;- acces securizat la platforma online pentru gener...
Serviciile solicitate vizează furnizarea de : - raporte monitorizare presa scrisă; - raport monitorizare radio & tv;- raport monitorizare online site-uri de specialitate;- raport monitorizare social media (facebook, twitter);- alerte media & flux de ştiri în timp real (live wall);- livrare înregistrări tv şi radio, la cererea ASF;- rapoarte monitorizare presa internaţională;- acces securizat la platforma online pentru generarea de rapoarte personalizate. Rapoartele zilnice de monitorizare a presei vor respecta anumite cerinţe stricte: -Rapoartele trebuie să fie structurate pe cinci capitole distincte: ASF, Piaţa Asigurărilor, Piaţa de Capital, Pensii Private, Piaţa financiară locală, Piaţa financiară internaţională; -Declaraţiile membrilor Consiliului ASF sau ale personalului de conducere (directori, şefi servicii, consilieri etc) trebuie să fie evidenţiate în prima parte a raportului, în capitolul ASF, într-o rubrică distinctă – Reprezentanţi ASF; -Prezentarea subiectelor de presă în cadrul capitolelor, precum şi a materialelor de presă în cadrul subiectelor identificate, trebuie să fie ierarhizată în funcţie de relevanţa acestora pentru activitatea ASF; -Redactarea subiectului, sub "umbrela" căreia se află grupate mai multe articole, trebuie să fie explicită şi clară, astfel încât cititorul să înţeleagă de ce a fost introdusă acea temă în raport şi de ce este relevantă pentru ASF; -Fişierele video trebuie să fie redate printr-un media player integrat pentru a asigura un acces cât mai rapid la informaţie; -Rapoartele trebuie să fie livrate dimineaţa, până cel târziu la ora 7.30; -Rapoartele trebuie să fie livrate într-un format adaptat pentru telefonul mobil, care să păstreze structura raportului în format standard. Rapoartele de monitorizare vor fi realizate pe baza unei liste de cuvinte-cheie furnizate de Serviciul Comunicare. Se solicita o viteza de reactie de maximum o jumatate de ora de la solicitare, la cererile privind furnizarea inregistrarilor emisunilor radio/tv/online, in care au fost dezbatute subiecte de larg interes cu privire la activitatea ASF/la care participa reprezentantii ai Autoritatii. Menţionăm că furnizorul trebuie să ofere şi acces securizat la platforma online, care să permită generarea de rapoarte personalizate, în format editabil.