1. Administrarea sistemelor de calcul (desktop/laptop)
instalare şi configurare software şi hardware;
întreţinere periodică a echipamentelor la sediul beneficiarului şi recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor acolo unde este cazul;
instalare, upgrade şi configurare sisteme de operare, instalare drivere şi diverse aplicaţii;
beneficiarul detine urmatoarele : -8 statii desktop,0 laptop, 4 imprimante, 1 copiato...
1. Administrarea sistemelor de calcul (desktop/laptop)
instalare şi configurare software şi hardware;
întreţinere periodică a echipamentelor la sediul beneficiarului şi recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor acolo unde este cazul;
instalare, upgrade şi configurare sisteme de operare, instalare drivere şi diverse aplicaţii;
beneficiarul detine urmatoarele : -8 statii desktop,0 laptop, 4 imprimante, 1 copiator si retea integrata
2. Administrarea şi mentenanţa echipamentelor periferice (imprimante si multifuncţionale)
instalare, configurare;
mentenanţă periodică;
3. Asistenţă tehnică de tip Help-Desk
soluţionarea incidentelor via telefon, e-mail, chat, software de management la distanţă sau prin deplasarea la sediul dumneavoastră;
monitorizarea reţelei de calculatoare pentru prevenirea unor incidente;
asistenţă în utilizarea calculatorului şi a altor echipamente (imprimante, scannere) precum şi a unor aplicaţii.
4. Securitatea informaţiei
Mentenanta 29 camere video
implementarea politicilor de securitate adaptate nevoilor şi cerinţelor dumneavoastră.
Prestatorul se obliga sa :
- asigure interventia lunara pentru punctele 1-4 din prezentul contract
- 1 interventie in termen de 48 de ore de la data comunicarii problemelor (telefonic, 0726685580 – Codrut Stancescu, 0740047094 – Florin Chiarascu, e-mail office@computerline.ro )
-interventiile care depasesc numarul alocat conform ofertei (1 interventie) , se tarifeaza cu 125ron/interventie
- conform ane