Servicii de mentenanţă şi administrare IT, pentru echipamente IT, după cum urmează: 1. Staţii de lucru 2. Echipamente periferice 3. Servere (este necesar un administrator de sistem)- 3 buc, Serviciile de mentenanţă şi administrare pentru min 70 de echipamente- max 100. Prestatorul trebuie să asigure un specialist IT la sediul autorităţii contractante cu o normă de lucru de min 4 (patru) ore/zi, în zilele lucrătoare şi pent...
Servicii de mentenanţă şi administrare IT, pentru echipamente IT, după cum urmează: 1. Staţii de lucru 2. Echipamente periferice 3. Servere (este necesar un administrator de sistem)- 3 buc, Serviciile de mentenanţă şi administrare pentru min 70 de echipamente- max 100. Prestatorul trebuie să asigure un specialist IT la sediul autorităţii contractante cu o normă de lucru de min 4 (patru) ore/zi, în zilele lucrătoare şi pentru zilele libere sau sărbători legale - (pentru situaţiile de urgenţă) la sediul autorităţii contractante. Pentru problemele tehnice ce pot suporta amânare, intervenţiile se pot face şi de la distanţă. Operaţiuni:Instalare/reinstalare şi configurare software (sist. de operare, programe, antivirus, etc.) pentru echipamentele IT;Conectarea echipamentelor IT la reţea, configurarea reţelei, securizarea, mentenanţa şi administrarea reţelei interne;Asigurare mentenanţă preventivă şi mentenanţă corectivă a tuturor echipamentelor IT, (laptopuri, PC-uri, imprimante, servere, router, switch-uri,) şi a reţelei interioare care face conexiunea dintre toate echipamentele IT. In cadrul contractului nu se asigura reparatii pentru imprimante,multifunctionale.
Se va incheia un contract pentru o perioada 01.05.2019-31.12.2019, cu posibilitatea de prelungire pentru 4 luni 01.01.2020-30.04.2020.
Valoarea contractului este formata din: 11.250,00 x 8 luni= 90.000 lei la care se adauga TVA. Act aditional: 11.250,00 x 4 luni= 45.000,00 lei la care se adauga TVA.