Feedback
I.D.: 44501467

servicii mentenanţă document management

Data publicarii
11.11.19 Exista 991.910 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
1.900,00 RON - 1.900,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
serviciu de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatii care ruleaza pe urmatoarele versiuni: Microsoft Sharepoint 2010/2013/2016/2019/Online. Oferta de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatii care ruleaza pe platformele enumerate mai sus include urmatoarele servicii:  Analiza si rezolvare a problemelor de infrastructura, incluzand: server de baze de date SQL, server de SharePoint  Analiza functionalitati si tehnolo...
serviciu de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatii care ruleaza pe urmatoarele versiuni: Microsoft Sharepoint 2010/2013/2016/2019/Online. Oferta de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatii care ruleaza pe platformele enumerate mai sus include urmatoarele servicii:  Analiza si rezolvare a problemelor de infrastructura, incluzand: server de baze de date SQL, server de SharePoint  Analiza functionalitati si tehnologii noi si prezentarea lor catre beneficiar, pentru a decide necesitatea implementarii lor  Analiza si investigare probleme sesizate beneficiar in cadrul aplicatiilor dezvoltate pe platformele enumerate mai sus  Rezolvare proleme de functionare in cadrul aplicatiilor dezvoltate pe platformele enumerate mai sus prin modificarea configurarilor sau codului sursa (pus la dispozitie de catre beneficiar)  Dezvoltari de functionalitati noi reduse ca marime, cu incadrarea in orele de suport lunar mentenanta si suportul va fi oferita atat la sediul beneficiarului (la nevoie), dar si prin conectare la distanta, pentru a eficientiza rezolvarea solicitarilor aparute. Comunicarea cu beneficiarul se va realiza prin oricare din urmatoarele metode: Discutie directa la sediul beneficiarului - Telefon - Email urmatorii timpi de raspuns, in functie de gravitatea incidentelor aparute: - Incident minor : timp de raspuns < 24 ore - Incident mediu - 12 ore, Incident major/critic - 1 oră. Contr. va fi până la 31.12.2019 cu pos. de prelungire cu 4 luni. Preţul este pt 1 lună.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie servicii de mentenanţă document management  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Achiziţie de Servicii de suport IT&C 15.01.24
Soluţie financiară în vederea demarării achiziţiei: Mentenanţă hardware şi suport tehnic 08.11.23
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21
Servicii de administrare reţea informatică, mentenanţă şi întreţinere servere de reţea şi echipamente reţea - Ministerul Culturii - pentru perioada 01.01.2020 - 31.12.2020 24.12.19
SERVICII DE MENTENANTA SISTEM MONITORIZARE VIDEO, STOCARE IMAGINI VIDEO, HARTA INTERACTIVA SI APLICATIA DE DISPECERIZARE A EVENIMENTELOR 15.07.23
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20