Temeiul legal: Lg 319/2006, Ordin MS 1078/2010. Principalele atributii: 1. realizeaza registrul de evidenta a bolilor profesionale la nivel teritorial, efectuând cercetarea medicala si documentarea cazurilor suspecte de boala, declararea, înregistrarea si raportarea bolilor profesionale, conform prevederilor legale; 2. centralizeaza si analizeaza situatia angajatilor expusi la noxe din teritoriu si participa la aplicarea le...
Temeiul legal: Lg 319/2006, Ordin MS 1078/2010. Principalele atributii: 1. realizeaza registrul de evidenta a bolilor profesionale la nivel teritorial, efectuând cercetarea medicala si documentarea cazurilor suspecte de boala, declararea, înregistrarea si raportarea bolilor profesionale, conform prevederilor legale; 2. centralizeaza si analizeaza situatia angajatilor expusi la noxe din teritoriu si participa la aplicarea legislatiei privind încadrarea locurilor de munca în conditii deosebite si speciale; 3. participa la cercetarea si declararea bolilor profesionale cu intocmirea documentelor aferente; 4. participa la expertizarea locurilor de munca cu incadrare in conditii deosebite conform HG 1014/2015 privind metodologia de reinnoire a avizelor de incadrare a locurilor de munca in conditii deosebite, cu modificarile si completarile ulterioare, si intocmeste documentele aferente; 5. participa la expertizarea locurilor de munca cu incadrarea in conditii speciale conform HG 1025/2003 privind metodologia si criteriile de incadrare a persoanelor in locuri de munca in conditii speciale, cu modificarile si completarile ulterioare, cu intocmirea documentelor aferente; 6. interpreteaza buletinele de determinari campuri; 7. efectueaza, la cererea tertilor, expertize, consultanta si prestatii de specialitate; 8. analizeaza documentatiile transmise de structura de reglementare si propune conducerii aprobarea sau respingerea solicitarii; 9. desfasoara activitatea de evaluare a conformarii la normele de igiena si sanatate publica a proiectelor de amenajare-construire si elaboreaza referatele de evaluare in vederea avizarii/autorizarii sanitare; 10. realizeaza registrul de evidenta a bolilor profesionale la nivel teritorial, efectuand cercetarea medicala si documentarea cazurilor suspecte de boala, declararea, inregistrarea si raportarea bolilor profesionale, conform prevederilor legale; 11. centralizeaza si analizeaza situatia angajatilor expusi la noxe din teritoriu si participa la aplicarea legislatiei privind incadrarea locurilor de munca in conditii deosebite si speciale; 12. participa cu rapoarte la elaborarea sintezelor nationale privind sanatatea in relatie cu mediul de viata si munca si participa la elaborarea raportului privind starea de sanatate a populatiei; Prestatorul va lua toate masurile care se impun pentru ca personalul propriu sau sa fie informat si sa respecte normele de circulatie, acces, securitate si sanatate in munca si PSI, conform legislatiei in vigoare, incalcarea acestora atragand pentru societatea prestatoare intreaga raspundere disciplinara, administrativa, materiala, civila sau penala, dupa caz. Cercetarea eventualelor accidente de munca si inregistrarea acestora pentru personalul propriu sunt responsabilitatea Prestatorului. Programul de lucru este de 4 ore pe saptamana (2 ore/zi, de doua ori pe saptamana) in zilele lucratoare, precum si la solicitarea institutiei ori de cate ori este necesar.