Feedback
I.D.: 54762964

SERVICII INTRETINERE SI SERVICE INSTALATII CLIMATIZARE ACADEMIE UMF IASI

Data publicarii
04.03.21 Exista 194.371 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45259000-7
Termenul limita pentru depunere:
11.03.21
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
Documente participare:
  1. 20210304_Caiet de sarcini intretinere model oferta si proiect contract service instalatii climatizare Academie -UMF Iasi.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi service a instalaţiilor de climatizare ce deservesc clădirea Academiei, mansarda Corpului Principal, Corpul Medicină Socială şi clădirea Nicolae Leon din patrimoniul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Echipamentele care fac obiectul achiziţiei sunt: - Chiller ACSON A4AC060CR, 18 Kw =1 bucată, - Chiller Clint CHA/K 524-P, 150 Kw = 1 bucată, - C...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi service a instalaţiilor de climatizare ce deservesc clădirea Academiei, mansarda Corpului Principal, Corpul Medicină Socială şi clădirea Nicolae Leon din patrimoniul Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Echipamentele care fac obiectul achiziţiei sunt: - Chiller ACSON A4AC060CR, 18 Kw =1 bucată, - Chiller Clint CHA/K 524-P, 150 Kw = 1 bucată, - Chiller York YLAE2255SE, 255 Kw = 2 bucăţi, - Ventiloconvectoare 2,8 kw = 105 bucăţi, - Ventiloconvectoare tavan Midea 5 kw = 12 bucăţi. Întreţinerea chillerelor se execută de 2 ori pe an (prima revizie în aprilie iar a doua revizie în octombrie) iar a ventiloconvectoarelor se va efectua o singură dată pe an, în luna aprilie, conform operaţiunilor specificate în caietul de sarcini; Intervenţii la solicitarea beneficiarului şi repararea/ înlocuirea pieselor defecte, ori de cate ori e necesar, în termen de 24 ore de la sesizare şi rezolvarea defecţiunilor în termen de 48 de ore de la sesizare pe întreaga perioadă de derulare a contractului; Repararea/ înlocuirea pieselor defecte se efectuează cu facturarea separată a acestora, după aprobarea devizului de către beneficiar. Descrierea serviciilor este detaliată în caietul de sarcini (atasat la anunt).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu