Feedback
I.D.: 22077509

Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract

Data publicarii
30.08.17 Exista 175.542 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Pretul estimativ:
18.722,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 2649/12.04.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 2649/12.04.2017 ...
Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 2649/12.04.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 2649/12.04.2017 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii , achizitie efectuata pe urmatoarele loturi : Lotul 1: DGRFP CRAIOVA si subunitatile sale situate pe raza judetului Dolj
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Actualizare documentatie Servicii intretinere si reparatii imprimante, copiatoare si multifunctionale cu inlocuire de piese necesare reparatiilor, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile din subordine, pe o perioada de 4 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract 19.05.17
Anulata - - acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 24 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 3531/08.06.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3532/ 08.06.2017 01.08.17
- acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 24 luni de la semnarea contractului sau pana la epuizarea sumelor din contract, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 3531/08.06.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3532/ 08.06.2017 01.08.17
Acord - cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4831/ 18.08.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4832/18.08.2017 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Ac 29.09.17
Acord - cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoturismele din parcul auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4831/ 18.08.2017 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 4832/18.08.2017 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Ac  
Acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoutilitarele (blindate) ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru 07.02.18
Anulata - Acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto si inspectii tehnice periodice) pentru autoutilitarele (blindate) ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru 07.02.18
Furnizare - sapun, - Lot 3= sapun ( de toaleta –lichid si solid),Valoare estimata = 1052.80 lei fara TVA (1252.83 lei cu TVA)conform anexei 1 la prezenta, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine, 20.09.17
Furnizare - cosuri gunoi - Lot 2= cos gunoi, Valoare estimata = 240.00 lei fara TVA ( 285.60 lei cu TVA) conform anexei 1, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova si unitatile aflate in subordine, urmare referatului de necesitate nr. CRR-DSI 4196 / 12.07.2017 20.09.17
- acord cadru servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii auto, inspectii tehnice periodice si tractari) pentru autoutilitarele (blindate) ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 1695/29.03.2018 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 1714/02.04.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Inve 02.05.18