Feedback
I.D.: 49495582

SERVICII INTRETINERE SI REPARATII AGREGATE DE CLIMATIZRE SI VENTILATIE BIM

Data publicarii
09.09.20 Exista 258.350 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50800000-3
Termenul limita pentru depunere:
15.09.20
Pretul estimativ:
24.000,00 RON - 24.000,00 RON
Documente participare:
  1. 20200909_Caiet de sarcini model oferta proiect contract mentenanta inst de ventilatie climatizare BIM UMF Iasi.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de întreţinere şi reparatii la agregatele de climatizare şi ventilaţie ce deservesc Facultatea de Bioinginerie Medicală şi Baza de Invaţământ-Facultatea de Medicină Dentară. Serviciile ce fac obiectul contractului sunt reviziile bianuale la echipamentele detaliate în caietul de sarcini, în lunile octombrie-noiembrie 2020, martie – aprilie 2021, octombrie-noiembrie 2021, martie – aprilie 2022 şi intervenţii la so...
Servicii de întreţinere şi reparatii la agregatele de climatizare şi ventilaţie ce deservesc Facultatea de Bioinginerie Medicală şi Baza de Invaţământ-Facultatea de Medicină Dentară. Serviciile ce fac obiectul contractului sunt reviziile bianuale la echipamentele detaliate în caietul de sarcini, în lunile octombrie-noiembrie 2020, martie – aprilie 2021, octombrie-noiembrie 2021, martie – aprilie 2022 şi intervenţii la solicitarea scrisă a beneficiarului. Intervenţiile la cerere trebuie prestate în maxim 24 de ore de la solicitarea scrisă a beneficiarului şi rezolvarea defecţiunii în termen de 48 ore. Manopera pentru înlocuirea pieselor defecte şi a consumabilelor este inclusă în valoarea contractului. Materialele suplimentare (piese de schimb) pentru prestarea serviciilor (remedierea echipamentelor) vor fi facturate separat pe baza unui proces verbal de constatare semnat de ambele părţi, după prezentarea unui deviz şi aprobarea de către beneficiar. Garanţia serviciilor prestate este de 12 luni iar a pieselor înlocuite este de 24 luni. Alte condiţii: conform caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu