Feedback
I.D.: 78853392

SERVICII INTRETINERE SI REPARARE (SERVICE TOTAL) COPIATOARE TIPOGRAFIE UMF IASI

Data publicarii
22.02.23 Exista 188.075 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
01.03.23
Pretul estimativ:
69.840,00 RON - 69.840,00 RON
Documente participare:
  1. 20230222_Caiet de sarcini model oferta proiect contract service copiatoare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem ,,service total" a 2 copiatoare Konica Minolta din dotarea Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi, conform cerinţelor şi specificaţiilor tehnice minime precizate în caietul de sarcini. Copiatoarele care fac obiectul contractului sunt: Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C3070L (114.000 printuri A4 color şi 24.0...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem ,,service total" a 2 copiatoare Konica Minolta din dotarea Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi, conform cerinţelor şi specificaţiilor tehnice minime precizate în caietul de sarcini. Copiatoarele care fac obiectul contractului sunt: Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C3070L (114.000 printuri A4 color şi 24.000 printuri A4 alb negru/ 12 luni) şi Copiator alb-negru Konica Minolta Bizhub Pro 1100 (1.140.000 printuri A4 alb negru/ 12 luni). Prin servicii în sistemul “service total" se înţelege că preţul/pagină ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente. Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile şi piese de schimb nu va depăşi 4 ore din momentul primirii solicitării. Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. Pentru examenele de admitere şi examenele de rezidenţiat, prestatorul va menţine la dispoziţia autorităţii contractante personal tehnic (minim o persoană) pentru echipamentul ce face obiectul contractului, în interiorul clădirii unde se vor tipări subiectele, pe toată perioada de activitate a comisie de multiplicare (1-3 zile). Detalii: în caietul de sarcini şi în proiectul de contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu