Feedback
I.D.: 99853987

SERVICII INTRETINERE SI REPARARE (SERVICE TOTAL) COPIATOARE TIPOGRAFIA UMF IASI

Data publicarii
12.07.24 Exista 198.758 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Pretul estimativ:
75.168,00 RON - 75.168,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 2 copiatoare din dotarea Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. (1 copiator color Konica Minolta AccurioPrint C4065 şi 1 copiator alb negru Konica Minolta Bizhub Pro 2100). Cantităţi printuri (contract 12 luni): - Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C4065 = 120.000 printuri colo...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 2 copiatoare din dotarea Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. (1 copiator color Konica Minolta AccurioPrint C4065 şi 1 copiator alb negru Konica Minolta Bizhub Pro 2100). Cantităţi printuri (contract 12 luni): - Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C4065 = 120.000 printuri color (un volum mediu lunar estimat de 10.000 printuri color) şi 24.000 printuri alb-negru (un volum mediu lunar estimat de 2.000 printuri alb negru); - Copiator alb negru Konica Minolta Bizhub PRO 2100 = 840.000 printuri alb-negru (un volum mediu lunar estimat de 70.000 printuri alb negru); Autoritatea contractantă nu îşi asumă obligaţia de a realiza numărul de printuri prevăzut în contract şi îşi rezervă dreptul de a majora numărul de printuri contractat, prin act adiţional la contract. Cantităţile de printuri real efectuate la finalul contractului vor fi în concordanţă cu volumul de lucru real din cadrul Tipografiei raportat la necesarul de lucrări din cadrul universităţii. Durata contractului: 12 luni de la data semnării contractului. Serviciile care constituie obiectul achiziţiei sunt servicii de asigurare a întreţinerii şi reparării copiatoarelor care fac obiectul contractului, astfel: - Schimbarea consumabilelor şi a pieselor de schimb precum şi întreţinerea şi repararea copiatoarelor, după cum urmează: a.verificarea lunară a parametrilor de funcţionare şi, în cazul constatării unei nefuncţionalităţi: constatarea deficienţei (efectului) şi stabilirea cauzei (piesă sau consumabil defect); înlăturarea cauzei şi, implicit, a efectului; b.efectuarea intervenţiilor curente pentru reparaţii mecanice, electrice, electronice, soft sau de altă natură; c.furnizarea de către prestator a pieselor de schimb numai originale OEM; d.furnizarea de către prestator a pieselor considerate a fi consumabile, specifice fiecărui echipament cu excepţia capselor acolo unde este cazul, numai originale OEM; e.furnizarea materialelor consumabile curente, cu excepţia hârtiei şi a capselor acolo unde este cazul, numai originale OEM. f.copiile efectuate cu prilejul intervenţiilor efectuate de ofertant nu vor fi facturate beneficiarului; g.instruirea a trei operatori fără costuri suplimentare; h.prestatorul are obligaţia să asigure materiale de calitate, aparatura necesară efectuării intervenţiilor şi să folosească personal calificat autorizat; i. prestatorul are obligaţia să-şi asume răspunderea pentru degradarea sau distrugerea bunurilor asupra cărora execută intervenţii; j. prestatorul are obligaţia să prezinte beneficiarului, după fiecare intervenţie un raport de service în care să descrie în mod explicit, operaţiunile efectuate şi piesele de schimb folosite şi să efectueze citirea periodică a contoarelor, prilej cu care va fi efectuată şi operaţiunea de întreţinere. - Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile şi piese de schimb nu va depăşi 4 ore din momentul primirii solicitării. - Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. În cazul în care nu se poate remedia deficienţa în termenul menţionat, prestatorul va înlocui echipamentul defect cu unul similar, suficient beneficiarului pentru desfăşurarea activităţii normale pe perioada remedierii, începând cu prima zi de la stabilirea naturii defecţiunii şi a duratei de remediere sau va prelua volumul de lucru al beneficiarului până la remedierea deficienţei, în aceleaşi condiţii de preţ. - Pentru copiatoarele care fac obiectul contractului, se asigură furnizarea de către prestator a tuturor consumabilelor şi a pieselor considerate a fi consumabile originale OEM. Prin servicii în sistemul “service total" se înţelege că preţul/pagină ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente. Pentru echipamentele care efectuează şi copii formatul A3, se va considera tariful ca fiind 2xA4 pentru toate echipamentele. - Pentru examenele de admitere şi examenele de rezidenţiat, prestatorul va asigura personal tehnic (minim o persoană) pentru echipamentele ce fac obiectul acestui contract în interiorul locaţiei secrete unde se vor tipări subiectele, pe toată perioada de activitate a comisiei de multiplicare (1-3 zile). Constrâgeri: Având în vedere faptul că Tipografia UMF Iaşi funcţionează pe principiul autofinanţării şi având în vedere necesitatea asigurarii bunei funcţionări a activităţii din punct de vedere economic, costurile pentru toate serviciile de "service total" solicitate prin caietul de sarcini vor consta în plata unui preţ per pagina tipărită, în următoarele condiţii: - Pentru Copiatorul color Konica Minolta AccurioPrint C4065, preţul/pagină color A4 poate fi de maxim 0,36 RON fără TVA iar preţul/pagină alb negru A4 poate fi de maxim 0,072 RON fără TVA, indiferent de volumul de printare. - Pentru Copiatorul alb negru Konica Minolta Bizhub PRO 2100, preţul/pagină A4 poate fi de maxim 0,036 RON fără TVA, indiferent de volumul de printare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu