Obiectul contractului îl constituie activitatea de asistenta permanenta din partea prestatorului privind administrarea sistemului informatic, detaliat in Anexa 1: statii de lucru, server, infrastructura retea; exploatarea corecta si operativa, interventii la sediul clientului, in functie de natura solicitarilor, via internet sau telefonice de deblocare si punere în functiune a sistemului informatic existent la client.Asiste...
Obiectul contractului îl constituie activitatea de asistenta permanenta din partea prestatorului privind administrarea sistemului informatic, detaliat in Anexa 1: statii de lucru, server, infrastructura retea; exploatarea corecta si operativa, interventii la sediul clientului, in functie de natura solicitarilor, via internet sau telefonice de deblocare si punere în functiune a sistemului informatic existent la client.Asistenta software cuprinde o gama larga de servicii, începând cu instalarea,configurarea si întretinerea sistemului de operare, a diferitelor aplicatii, a dispozitivelor periferice, salvarea datelor stocate(în masura în care poate fi efectuata salvarea), terminând cu restaurarea sistemului de operare, a aplicatiilor, a datelor stocate(care au putut fi salvate). Recuperarea datelor din cauza diverselor accidente(fluctuatii de tensiune, erori hardware imprevizibile) nu poate fi garantata. Administrarea serverului include operatii de instalare, configurare si monitorizare servicii, întretinere componente hardware, restaurarea functionalitatii echipamentelor defecte hardware sau avariate software.Administrarea infrastructurii de retea consta în asigurarea unei bune comunicatii, fara erori, între echipamentele interconectate fizic în cadrul sistemului informatic, depistarea, înlocuirea si configurarea echipamentelor defecte(modem, router, switch, etc)