Conditii refuzate: Pachetul conţine servicii de întreţinere a echipamentelor informatice (calculatoare, monitoare, videoproiectoare, switch, router, cutie rack, UPS, servere). Întreţinerea se executa conform fisei tehnice a echipamentului, se fac update-uri la firmware, se pot înlocui echipamentele fără a modifica structura , cu altele echipamente mai performante sau similare în cazul celor defecte sau a deciziei clientului...
Conditii refuzate: Pachetul conţine servicii de întreţinere a echipamentelor informatice (calculatoare, monitoare, videoproiectoare, switch, router, cutie rack, UPS, servere). Întreţinerea se executa conform fisei tehnice a echipamentului, se fac update-uri la firmware, se pot înlocui echipamentele fără a modifica structura , cu altele echipamente mai performante sau similare în cazul celor defecte sau a deciziei clientului. Pachetul cuprinde transportul echipamentului defect la service-uri pentru reparaţie daca este cazul Pachetul cuprinde preturi reduse pentru servicii suplimentare din preţul de lista, intervenţiile care nu fac parte din programa de mentenanţă, modificări la reţeaua actuala, reparaţii, defectele survenite în urma folosirii neconforme a echipamentelor. Pachetul cuprinde 2 intervenţii şi 4 ore de suport asistat telefonic sau Remote prin aplicaţi instalate pe calculatoare. Pentru intervenţii în caz de ne funcţionalitate a serviciilor interne a reţelei prestatorul se obliga sa intervine în maxim 24 de ore şi sa remedieze problema parţial sau temporar în maxim 48 de ore dar nu mai mult de 72 ore , la care serviciile trebuie sa revină active complet