1. Servicii intretinere, depanare, reparatii si asistenta tehnica IT
O intervenţie lunara, SLA: 4 ore pentru tichete noi; intervenţiile sunt reportabile lunar până la 6 luni calendaristice;
Servicii prestate în cadrul intervenţiilor lunare:
• Se va asigura mentenanţă, asistenţă software şi hardware pentru urmatoarele echipamente:
77 statii de lucru, 15 multifunctionale xerox, 11 imprimante, 4 servere, 56 laptop-uri,
56 tabl...
1. Servicii intretinere, depanare, reparatii si asistenta tehnica IT
O intervenţie lunara, SLA: 4 ore pentru tichete noi; intervenţiile sunt reportabile lunar până la 6 luni calendaristice;
Servicii prestate în cadrul intervenţiilor lunare:
• Se va asigura mentenanţă, asistenţă software şi hardware pentru urmatoarele echipamente:
77 statii de lucru, 15 multifunctionale xerox, 11 imprimante, 4 servere, 56 laptop-uri,
56 tablete, 12 table interactive, 17 videoproiectoare, 3 aparate fax, modern-uri internet, switch-uri.
• Servicii Software: Windows - instalare, configurare, update de securitate, Office- instalare, configurare; firewall, antivirus, programe specifice;
• Servicii Hardware: verificare defectiuni hardware, comanda de echipamente si piese defecte la cererea clientului, asistenta in alegerea echipamentelor fixe si/sau mobile;
• Servicii de mentenanta Imprimante : verificare functionalitati de imprimare, partajare in retea, scanare, instalare drivere, configurare imprimante cu adresa IP daca este cazul;
• Servicii de intretinere retea clasica si WiFi: verificare cablaje, asignare adrese IP, rezolvare conflicte de adrese, VPN, probleme de autentificare in domeniu, alte probleme de retea;
• Internet - semnalare si urmarire de incidente in cazul intreruperilor a serviciilor de internet si date (deschidere incident la furnizor, urmarire incident, relansare, anuntare client final despre rezolutii);
• Alte servicii: gestionare de routere, switch-uri, configurare retea wi-