Ecopiata SA Iasi doreste sa cumpere prin achizitie directa servicii de intretinere curenta pentru instalatiile termice,sanitare,electrice si de gaz metan de la punctele sale de lucru pentru o perioada de un an incepand cu 01.02.2019. Pentru obtinerea de detalii se va consulta Caietul de sarcini mentenanta care este prezentat in continuare.De asemenea ofertantii sun invitati sa faca constatari la fata locului.Informatii supl...
Ecopiata SA Iasi doreste sa cumpere prin achizitie directa servicii de intretinere curenta pentru instalatiile termice,sanitare,electrice si de gaz metan de la punctele sale de lucru pentru o perioada de un an incepand cu 01.02.2019. Pentru obtinerea de detalii se va consulta Caietul de sarcini mentenanta care este prezentat in continuare.De asemenea ofertantii sun invitati sa faca constatari la fata locului.Informatii suplimentare se pot obtine la tel.0735/006159 si 0722/853876.Pentru cunoasterea realitatii pietei se organizeaza aceasta consultare de piata in vederea obtinerii de oferte neangajante.
Caiet sarcini mentenanta
Ecopiata SA Iasi doreste sa achizitioneze servicii de intretinere curenta pentru instalatiile termice, sanitare,electrice si de gaz metan de la punctele sale de lucru.
Perioada de efectuare a acestor servicii este de un an incepand cu 01.02.2019.
Punctele de lucru ale Ecopiata SA Iasi sunt:
Piata Hala Centrala cu Biroul administrativ al Ecopiata SA Iasi;
Piaţa Independentei;
Piaţa Pacurari;
Piata Dacia;
Piata Alexandru cel Bun;
Piata Nicolina;
Piata CUG;
Bazar;
Targul de cherestea.
Detalierea serviciilor solicitate este urmatoarea:
Lucrari de instalatii termice si sanitare:
Reparatii instalatii din teavă zincata, cupru, ppr, polietilena, polipropilena etc.;
Montaj, schimb si revizie robineti si apometre;
Montaj termostate de ambient pentru centrale termice ;
Montaj si demontaj radiatoare si diverse corpuri de incalzire;
Montaj obiecte sanitare;
Montaj, demontaj si revizie baterii sanitare, fiting-uri, robineti de serviciu si alte accesorii ce tin de instalatii sau sunt anexe instalatiilor;
Montat si demontat cazi si cabine de dus;
Curatat si desfundat conducte de canalizare, sifoane de pardoseala si diverse scurgeri (lavoare sau spalatoare);
Revizie periodica a instalatiilor de apa din pietele descoperite.
Lucrari de instalatii electrice:
Montaj sigurante electrice;
Montaj, demontaj si revizuit corpuri de iluminat si anexe ale acestora;
Montaj, demontaj si revizuit ventilatoare de introducere si evacuare la grupuri sanitare;
Montaj, demontaj si revizuit intreruptoare, comutatoare si prize;
Inlocuire trasee de cablu defecte sau care necesita inlocuire;
Revizie periodica a instalatiilor electrice;
Revizie periodica centrala termica electrica.
Lucrari de gaze naturale:
Schimbare tronsoane de teava defecte sau deteriorate ce fac parte din bransamentul de gaz al cladirii sau al unitatii;
Montaj si inlocuit cap centrala termica murala;
Montaj, demontaj si revizie a robinetilor de gaz, fitingurilor sau pieselor anexe retelei de gaze naturale;
Revizii 3 centrale termice.
Lucrari de sudura:
Schimbare tronsoane de teava defecte sau deteriorate;
Diverse confectii metalice de nivel mediu.
Conditii de lucru:
Aprovizionarea cu materialele necesare se face de către BENEFICIAR la cererea scrisa prealabila a PRESTATORULUI.
Pentru realizarea serviciilor PRESTATORUL va folosi echipamentele proprii si materialele necesare. Necesarul de materiale este alcatuit de catre PRESTATOR si este comunicat in scris/telefonic BENEFICIARULUI.
Plata pentru lucrarile si serviciile facute de PRESTATOR se va face de catre BENEFICIAR in maxim 15 zile de la data inregistrarii facturii emise de catre prestator.
Pentru orice problema aparuta , mobilizarea personalului calificat de interventie se face in MAXIM 2 ore lucratoare in intervalul 08:00 – 16:30 . În cazul in care avaria intervine in afara orelor de program se va întrerupe furnizarea de: gaz, apa, agent termic sau curent electric pana la reluarea programului de lucru. Pentru avarie majora se va face deplasare pentru inchiderea alimentarii generale (gaz, apa sau curent electric).
Deplasarea in afara orelor de program se factureaza separat doar daca PRESTATORUL a fost anuntat de catre BENEFICIAR dupa orele 15:00.
Contractul care se va incheia pentru prestarea acestor servicii poate fi reziliat de catre partile contractante, pentru neindeplinirea obligatiilor contractuale, sub conditia notificarii intentiei de reziliere cu cel putin 15 zile calendaristice inaintea datei la care se doreste rezilierea.
Contractul inceteaza in urmatoarele cazuri:
a) la expirarea perioadei de valabilitate pentru care a fost incheiat, cu exceptia cazului in care partile convin prelungirea duratei contractului prin incheierea unui act aditional in acest sens;
b) cu acordul ambelor parti contractante;
c) in situatia in care fata de prestator se pronunţa o hotarare judecatoreasca de faliment, în conditiile Legii nr.85/2014 ;
d) in situaţia in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate in contract;
e) la solicitarea unilaterala a beneficiarului sub conditia notificarii intentiei de reziliere cu cel putin 15 zile calendaristice inaintea datei de la care se doreste rezilierea.
Se solicită o oferta de pret nengajanta pentru prestarea serviciilor mentionate mai sus (pret total lei/lună) si o oferta de pret pentru o oră de manopera in afara orelor de program (lei/ora) .