Feedback
I.D.: 69089776

Servicii intretinere camere de supraveghere

Data publicarii
12.05.22 Exista 82.146 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Pretul estimativ:
756,00 RON - 756,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
7.1 – Prestatorul se obligă să presteze serviciile dupa cum urmeaza: a)prestatorul va efectua revizii tehnice periodice lunar, incluzând toate operaţiile necesare pentru menţinerea în stare de funcţionare a sistemelor tehnice instalate la parametrii proiectaţi, conform devizelor suplimentare. b)prestatorul va menţiona în jurnalul de service toate intervenţiile tehnice în sistem, inclusiv de programare, menţionându-se data ...
7.1 – Prestatorul se obligă să presteze serviciile dupa cum urmeaza: a)prestatorul va efectua revizii tehnice periodice lunar, incluzând toate operaţiile necesare pentru menţinerea în stare de funcţionare a sistemelor tehnice instalate la parametrii proiectaţi, conform devizelor suplimentare. b)prestatorul va menţiona în jurnalul de service toate intervenţiile tehnice în sistem, inclusiv de programare, menţionându-se data şi ora apariţiei defectului, data şi ora remedierii, componentele reparate ori înlocuite, persoanele care au executat lucrarea, avizul acestora, semnătura specialistului şi a achizitorului. La constatarea unui defect în timpul desfăşurării activităţii de service/mentenanţă, se va proceda la repararea defecţiunii, iar constatarea şi măsurile întreprinse se vor menţiona în jurnalul de service al sistemului de alarmare împotriva efracţiei. c)repararea echipamentelor se efectuează în urma constatării defecţiunii şi se face la sediul firmei şi/sau al clientului, în funcţie de complexitatea defecţiunii. d)în cazul defectării unui subsistem, interventia se face după primirea solicitării prin fax, telefonic sau e-mail, conform programului de lucru al prestatorului şi al achizitorului. e)înlocuirea echipamentelor defecte se va efectua în maxim 24 ore de la data achiziţionării acelui echipament. 7.2 - Prestatorul va păstra secretul asupra caracteristicilor şi informaţiilor aferente sistemului de securitate, precum şi asupra informaţiilor furnizate de achizitor, în
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu