Feedback
I.D.: 81903625

Servicii integrate pe termen lung pentru derularea programului de snubberi al CNE Cernavoda

Data publicarii
11.05.23 Exista 869.831 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5 72267000-4 72267200-1
Termenul limita pentru depunere:
26.05.23
 
 
Documente participare:
  1. 01_Caiet de sarcini AC.pdf
  2. 02_Anexe CS.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti, Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru indeplinirea programelor de Inspectie In-Service (ISI), precum si ca suport pentru activitatile de intretinere si reparatii ale CNE Cernavoda (Unitatile 1 si 2), atat in timpul functionarii cat si in timpul opririlor planificate ale acesteia, se impune achizitionarea de servicii de testare, mentenanta, investigarea cauzelor de defectare, actualizare baza de date snubberi, asistenta tehnica si asigurarea de snubberi n...
Pentru indeplinirea programelor de Inspectie In-Service (ISI), precum si ca suport pentru activitatile de intretinere si reparatii ale CNE Cernavoda (Unitatile 1 si 2), atat in timpul functionarii cat si in timpul opririlor planificate ale acesteia, se impune achizitionarea de servicii de testare, mentenanta, investigarea cauzelor de defectare, actualizare baza de date snubberi, asistenta tehnica si asigurarea de snubberi noi de rezerva, pentru perioadele de functionare si opriri ale CNE Cernavoda. Achizitionarea serviciilor este necesara pentru a asigura indeplinirea cerintelor obligatorii de inspectii si testare, pentru snubberii din sistemele centralei si pentru asigurarea continuitatii serviciilor de testare, mentenanta, investigarea cauzelor de defectare a amortizorilor de soc instalati si de rezerva, conform cerintelor de standard si angajamentelor asumate de CNE Cernavoda la ISCIR si CNCAN. Serviciile solicitate constau in: 1. Testarea functionala anuala a snubberilor selectati. Pentru populatia snubberilor instalati vezi Anexele 1 si 2; 2. Mentenanta snubberilor instalati si de rezerva, inclusiv furnizarea pieselor de schimb necesare prestarii serviciilor; 3. Investigarearea cauzelor deficientelor pentru snubberii respinsi in urma testarii, la solicitarea Achizitorului; 4. Asistenta tehnica; 5. Emiterea raportului de evaluare a conditiei starii snubberilor (atat pentru snubberii instalati cat si pentru cei de rezerva); 6. Mentenanta a softului si actualizarea continua a bazei de date pentru snubberii Achizitorului; 7. Asigurarea snubberilor noi/de rezerva (snubberi noi pentru completare rezerve testare, inlocuire snuberi defecti, inlocuire snubberi obsolete, implementare modificari de proiect); Pentru fiecare din serviciile de mai sus se regasesc cantitatile in Caietul de Sarcini la cap. 5. Serviciile vor fi prestate intr-un mod integrat, in baza unui acord cadru pe 6 ani incheiat cu un singur Prestator de Servicii pentru snubberii mecanici si hidraulici (instalati si de rezerva) de la CNE Cernavoda. Contractele subsecvente se vor incheia de regula anual, cu prevederea serviciilor necesare inaintea, in timpul si dupa opririle planificate ale fiecarei unitati a centralei. Fiecare dintre activitatile descrise la poz. 2 – 4 mai sus poate necesita prezenta personalului Prestatorului de servicii pe amplasamentul Achizitorului, functie de solicitarea Achizitorului. Tarifele precizate in oferta vor include toate cheltuielile necesare prestarii serviciilor solicitate (manopera, piese schimb, inchirierea echipamentelor necesare, transportul acestora si al consumabilelor, cheltuielile de mobilizare/demobilizare, etc) Activitatile Prestatorului din perioada opririi planificate se executa in program de cate 11 ore/zi de oprire (lucru efectiv, la care se adauga 1 ora pauza) de-a lungul unei perioade de aproximativ 3 saptamani. Oferta pentru serviciile de mentenanta se va intocmi luand ca referinta un snubber de tipodimensiune medie, in raport cu care se vor calcula costurile specifice de intretinere (numar ore, piese schimb, snubberi rezerva, consumabile, scule). Acestea nu trebuie sa depaseasca 50% din valoarea snubberului nou; in caz contrar se vor inlocui cu snubberi noi, dar numai cu acceptul prealabil al Achizitorului. In oferta financiara se vor prezenta tarife pentru fiecare tipodimensiune de snubber nou (snubber de rezerva) aferent tipurilor si marimilor de snubberi precizate in Anexele # 1 si 2. Plata se va face pe baza de documente justificative (ex. Raport de testare, devize de mentenanta, etc.) aprobate de Achizitor, care vor cuprinde activitatile efectiv executate. Avand in vedere ca valoarea ansamblurilor extensie este corelata in primul rand cu marimea si tipul amortizorilor din suport (deci cu valoarea amortizorilor), in baza devizelor preliminare de cost, valoarea totala pentru fiecare transa de ansambluri extensie, nu va depasi 60% din valoarea totala a snubberilor aferenti. Serviciile solicitate se impart in doua categorii: a) Servicii prestate in perioadele de Oprire Planificata ale fiecarei unitati ale Achizitorului (opririle planificate sunt programate la fiecare doi ani, alternativ) Sunt aplicabile urmatoarele cerinte: - Scopul activitatilor planificate va fi agreat de ambele parti cu minim 6 luni inainte de inceperea opririi planificate. - Fereastra de timp in care serviciile pot fi efectuate pe durata opririi planificate este limitata la perioada planificata in care snubberii pot fi indepartati din instalatie. Graficul ferestrelor de indisponibilizare temporara a snubberilor va fi transmis Prestatorului de servicii cu cel putin 3 luni inainte de inceperea activitatilor din oprire, pe baza logicii a opririi planificate. - Rapoartele de testare vor fi livrate conform prevederilor de la sectiunea 6. b) Servicii prestate in afara Opririi Planificate sau la cererea Achizitorului: - Rapoartele de investigare trebuie elaborate si transmise catre Achizitor pana la expirarea contractului subsecvent, dar nu mai tarziu de data de 30 Noiembrie. Copiile hard si fisierele electronice vor fi transmise Achizitor pentru comentarii si aprobare. - Serviciile de asistenta tehnica vor fi prestate la cerere, in intervalul de timp solicitat de Achizitor. c) Achizitorul va analiza fiecare dintre Rapoartele primite si va transmite observatii Prestatorului in max 5 zile lucratoare de la primire. In urmatoarele 5 zile lucratoare, Prestatorul le va concilia si implementa, fara costuri suplimentare Caracteristici tehnice, cerinte de asigurarea calitatii, garantii, etc se regasesc descrise in Caietul de Sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu