Organizarea Conferinţei finale a proiectului GREEN DANUBE cu finanţare din INTERREG - Programul Transnaţional Dunărea, data desfăşurare eveniment 21-23 Mai 2019, locaţia: Dunăvăţu de Jos, Judeţul Tulcea. Servicii organizare eveniment (sală de conferinţă, servicii restaurant, vizită în teren), în aceeaşi locaţie în care se va face cazarea participanţilor, pentru aprox 70 de pers cuprinzând cel puţin următoarele:- Asigurarea ...
Organizarea Conferinţei finale a proiectului GREEN DANUBE cu finanţare din INTERREG - Programul Transnaţional Dunărea, data desfăşurare eveniment 21-23 Mai 2019, locaţia: Dunăvăţu de Jos, Judeţul Tulcea. Servicii organizare eveniment (sală de conferinţă, servicii restaurant, vizită în teren), în aceeaşi locaţie în care se va face cazarea participanţilor, pentru aprox 70 de pers cuprinzând cel puţin următoarele:- Asigurarea condiţiilor de lucru pentru participanţi-sală de conferinţă cu toate dotările- (aranjament teatru pentru un auditoriu de 70 de persoane, videoproiecţie şi sonorizare, internet Wi Fi gratuit şi celelalte accesorii pentru folosirea laptopurilor participanţilor) pe toată durata desfăşurării evenimentului. Locaţia va fi rezervată în exclusivitate Conferinţei finale; -Program vizită în teren (field trip) 23.05.2019 care să includă: prezentare Biodiversitate şi efectele poluării atmosferice asupra ecosistemului-în limba engleză, transport nautic în Delta pe traseul Dunavăţu-canale/ lacuri-Sfântu Gheorghe, masa de prânz la Sfântu Gheorghe şi asigurare apă potabilă pe traseu; -Servicii de cazare şi restaurant care să includă cel puţin o cină de lucru pentru participanţii străini şi echipa CERONAV (21.05. 2019). Cazarea va fi plătită direct de către participanţii straini. -Asigurarea serviciilor de organizare şi furnizare pentru: minim 2 pauze de cafea, prânz de lucru şi cină festivă cu program artistic tradiţional specific multiculturalismului zonei (22.05.2019). În ceea ce priveşte criteriile care trebuie avute în vedere în selecţia locaţiei evenimentului, acestea vor fi cele legate de proximitate, calitate şi preţ:
• disponibilitatea unei săli de conferinţe cu o capacitate de 70 locuri şi cu facilităţi adecvate unei bune desfăşurări a evenimentului la standarde europene;
• capacităţi de cazare la un hotel care să asigure cazarea tuturor participanţilor (străini şi care se deplasează din alte localităţi)-minim 35 camere;
• cerinţă de acces: transferul aeroport – locaţie pentru cei peste 30 parteneri externi participanţi la eveniment să fie făcut rutier;