Feedback
I.D.: 80923720

Servicii integrate de imprimare – copiere – scanare

Data publicarii
10.04.23 Exista 51.711 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79521000-2
Pretul estimativ:
1.200,00 RON - 1.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea serviciilor pentru care este întocmită oferta: Asigurarea întreţinerii, intervenţiilor service atât la distanţă cât şi la faţa locului, alimentare cu toner, piese şi consumabile necesare funcţionării în parametrii optimi pentru echipamentele de mai jos: 1 x echipament multifuncţional A4 Monocrom Konica Minolta Bizhub 223 o Alimentator de documente (pentru copiere/scanare) automat faţă/verso; o Modul de imprimare ...
Descrierea serviciilor pentru care este întocmită oferta: Asigurarea întreţinerii, intervenţiilor service atât la distanţă cât şi la faţa locului, alimentare cu toner, piese şi consumabile necesare funcţionării în parametrii optimi pentru echipamentele de mai jos: 1 x echipament multifuncţional A4 Monocrom Konica Minolta Bizhub 223 o Alimentator de documente (pentru copiere/scanare) automat faţă/verso; o Modul de imprimare şi scanare în reţeaua locală de date; Serviciile acoperă şi includ următoarele: *1.500 pagini A4 monocrom pe lună - cost suplimentar la depăşire 0,06 lei/pagina A4 TOATE consumabilele şi piesele de schimb necesare funcţionării la parametrii optimi Intervenţii service la faţa locului sau asistenţă tehnică acordată de la distanţă: Reviziile se efectuează conform planului de mentenanţă elaborat de producător. *Preţurile sunt exprimate în lei şi nu conţin TVA. **Regularizarea contorului se realizează în funcţie de alegerea beneficiarului, lunar, la 3, 6 sau 12 luni. ► transportul, livrarea, montajul şi instalarea în locaţia indicată; ► scanare A4/A3 NELIMITAT şi GRATUIT; ► asistenţă tehnică la distanţă, prin telefon sau Team Viewer; ► timp de răspuns la sesizare: max. 2 ore lucrătoare; ► timp de remediere al defecţiunilor sesizate: max 16 ore lucrătoare; ► remedierea oricărui posibil defect FĂRĂ COSTURI SUPLIMENTARE; ► înlocuirea echipamentului dacă timpul de reparaţie este mai mare de 8 ore; ► efectuarea de revizii periodice; ► posibilitatea de autentificare p
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu