Feedback
I.D.: 86400320

Servicii integrate de imprimare, copiere si scanare

Data publicarii
31.08.23 Exista 87.970 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79521000-2
Pretul estimativ:
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii refuzate: Societatea SECURITY VOL SA este interesata sa achizitioneze servicii integrate de imprimare, copiere si printare pentru o perioada de 12 luni, necesare subscrisei in vederea desfasurarii activitatii de facturare, raportare, printare contracte, sesizari, devize, rapoarte, situatii, strategii, precum si scanare documente. Pachetul de servicii fotocopiere contine 1 x echipament multifuncţional Konica Minolta...
Conditii refuzate: Societatea SECURITY VOL SA este interesata sa achizitioneze servicii integrate de imprimare, copiere si printare pentru o perioada de 12 luni, necesare subscrisei in vederea desfasurarii activitatii de facturare, raportare, printare contracte, sesizari, devize, rapoarte, situatii, strategii, precum si scanare documente. Pachetul de servicii fotocopiere contine 1 x echipament multifuncţional Konica Minolta Bizhub C220 A3 color; 1 x echipament multifunctional A4 monocrom si include: 70.000 pagini A4 monocrom/ 12 luni la depasire 0.06 lei+tva/pagina A4; 6.000 pagini A4 COLOR/ 12 luni la depasire 0.30 lei+tva/pagina A4; toate consumabilele şi piesele de schimb sunt asigurate. Numărul de ore pentru intervenţii service sau asistenţă la distanţă nelimitat.Reviziile se efectuează conform planului de mentenanţă elaborat de producător. Serviciile incluse în abonament sunt : ► transportul, livrarea, montajul şi instalarea în locaţia indicată; ► scanare A4/A3 NELIMITAT; ► asistenţă tehnică la distanţă, prin telefon sau Team Viewer; ► timp de răspuns la sesizare: max. 2 ore lucrătoare; ► timp de remediere al defecţiunilor sesizate: max 4 ore lucrătoare; ► intervenţii tehnice pentru remedierea oricărei defecţiuni; ► toner-ul, piesele şi consumabilele necesare funcţionării echipamentului; ► înlocuirea echipamentului dacă timpul de reparaţie este mai mare de 8 ore; ► efectuarea de revizii periodice, conform planului de mentenanţă elaborat de producător.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu