Feedback
I.D.: 80623643

Servicii Integrate de Facility Management

Data publicarii
06.04.23 Exista 147.396 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Pretul estimativ:
9.794.182,94 RON - 9.794.182,94 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului cadru il reprezinta atribuirea unui Acord-cadru de prestări "Serviciil integrate de facility management", servicii ce vor fi realizate în activele cladiri si terenuri in care Beneficiarul isi desfasoara activitatea din judeţele: ARGES, DOLJ, OLT, GORJ, VALCEA, MEHEDINTI, TELEORMAN. Numărul clădirilor şi suprafeţele acestora exprimate in mp care vor fi gestionate de către Prestatorul selectat (î...
Obiectul acordului cadru il reprezinta atribuirea unui Acord-cadru de prestări "Serviciil integrate de facility management", servicii ce vor fi realizate în activele cladiri si terenuri in care Beneficiarul isi desfasoara activitatea din judeţele: ARGES, DOLJ, OLT, GORJ, VALCEA, MEHEDINTI, TELEORMAN. Numărul clădirilor şi suprafeţele acestora exprimate in mp care vor fi gestionate de către Prestatorul selectat (începând cu data de 1 ianuarie 2022, sunt cele redate in anexele la caietul de sarcini. (Anexa nr. 1 si Anexa nr. 2) Anexele conţin informaţii despre activele suprafeţe interioare si exterioare activelor administrate, despre nr de persoane care utilizeaza curent spatiile, utilizate in cladirile care sunt administrate de către serviciul Facility Management , despre numarul de personal, (numit în continuare Beneficiar).Se doreste atribuirea unui acord cadru de prestari servicii , cu o durata de 48 luni, incepand cu data de 01.01.2023.Se vor intocmi contracte subsecvente anuale.Volumele maxime si minime pentru acordul cadru si contractul subsecvent se regasesc in Caietul de Sarcini, la cap. 3.3.Valorile maxime si minime estimate pentru acordul cadru si contractul subsecvent sunt urmatoarele:Valoare maxima estimata acord cadru: 9.794.182,94 lei fara TVAValoare minima estimata acord cadru: 7.453.699,52 lei fara TVAValoare estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2.236.345,61 lei fara TVAValoare estimata a celui mai mic contract subsecvent: 1.931.609,28 lei fara TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii Integrate de Facility Management  
Servicii Integrate de Facility Management  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE AUTOVEHICULE FORD - DS Dolj  
Servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu, control acces si supraveghere video) aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate.  
Servicii Integrate de Facility Management  
SERVICII DE REPARARE SI ÎNTREŢINERE PENTRU AUTOVEHICUL IVECO - DS Dolj  
Servicii de printare şi expediere documente către contribuabili: decizii de impunere, extrase de cont, decizii referitoare la obligaţii de plată accesorii, somaţii şi titluri executorii şi alte acte administrativ-fiscale