Aplicaţie pentru înregistrarea, evidenţa, gestiunea şi emiterea documentelor in cadrul Centrelor Judeţene de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE, CMBRAE) Funcţii principale: - înregistrarea cererilor depuse – cu posibilitatea adăugării copiilor scanate ale documentelor din dosar - constituirea comisiei, adăugarea membrilor comisiei, generarea tabelului cu dosarele discutate în comisie - emiterea şi generarea Fişei de E...
Aplicaţie pentru înregistrarea, evidenţa, gestiunea şi emiterea documentelor in cadrul Centrelor Judeţene de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE, CMBRAE) Funcţii principale: - înregistrarea cererilor depuse – cu posibilitatea adăugării copiilor scanate ale documentelor din dosar - constituirea comisiei, adăugarea membrilor comisiei, generarea tabelului cu dosarele discutate în comisie - emiterea şi generarea Fişei de Evaluare Psihoeducaţionale - emiterea şi generarea Raportului Sintetic de Evaluare - emiterea şi generarea Certificatului de Orientare Şcolară Şcolile care au copii cu CES pot să se înregistreze în aplicaţie pentru a comunica cu CJRAE/CMBRAE de care aparţin, pe baza unui cod transmis de către CJRAE/ CMBRAE. De asemenea sunt notificate dacă se emite un certificat sau pentru orice modificare intervine în datele copilului. Ele pot solicita modificări/actualizări de date, în cazul în care intervin (date introduse greşit, transfer copil la altă şcoală, transfer de la altă şcoală, abandon şcolar, plecare în străinătate, ...), acestea urmând a fi validate de către CJRAE/CMBRAE. Vor putea să genereze şi rapoartele care le sunt solicitate în legătură cu copiii cu CES. Membrii comisiilor pot avea conturi de acces, astfel încât să consulte dosarele care urmează a fi discutate în comisie – chiar şi pe telefon sau tableta în timpul şedinţei comisiei. Aplicaţia este online, astfel ea poate fi accesată de la orice telefon/ tabletă/ calculator cu acces la internet. Găzduire