Achizitionarea serviciilor de asistenta tehnica pentru Sistemul Informatic Integrat al Primariei Municipiului Ploiesti, cuprinzand doua componente principale: asistenta tehnica permanenta si asistenta tehnica la cerere conform Caietului de Sarcini.
Valoarea estimata: 402.579,96 lei, fara TVA pana la 31.12.2018 cu posibilitatea suplimentarii pana la valoarea maxima de 603.869,95 lei, fara TVA, in conformitate cu dispozitiile...
Achizitionarea serviciilor de asistenta tehnica pentru Sistemul Informatic Integrat al Primariei Municipiului Ploiesti, cuprinzand doua componente principale: asistenta tehnica permanenta si asistenta tehnica la cerere conform Caietului de Sarcini.
Valoarea estimata: 402.579,96 lei, fara TVA pana la 31.12.2018 cu posibilitatea suplimentarii pana la valoarea maxima de 603.869,95 lei, fara TVA, in conformitate cu dispozitiile art.165 din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi durata initiala a contractului cu cel mult 4 luni, pana la data de 30.04.2019, in cazul aparitiei necesitatii de suplimentare a serviciilor achizitionate initial si al existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. In valoarea maxim estimata de 603.869,95 lei, fara TVA, au fost incluse si costurile aferente acestei perioade de 4 luni, respectiv 01.01.2019 - 30.04.2019.
Valoarea estimata minima (402.579,96)este valoarea la care se vor evolua ofertele.
Termenul de depunere a solicitarilor de clarificari este in a 5 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Termenul de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari este in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.