Feedback
I.D.: 57905102

Servicii informare grup tinta si promovare

Data publicarii
14.06.21 Exista 972.924 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341400-0
Pretul estimativ:
216.800,00 RON - 216.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Grupul tinta al proiectului este format din 410 persoane din regiunea Bucuresti-Ilfov, tineri cu varsta 16-24 de ani, incadrati la categoria NEETs someri, inregistrati la ANOFM/AJOFM, care nu au fost inscrisi in sistemul de educatie deloc, sau care au parasit premature sistemul de educatie. Tinerii NEETs care doresc sa se inscrie in proiect, vor fi informati si indrumati sa se inregistreze la ANOFM si/sau subordonatele sale...
Grupul tinta al proiectului este format din 410 persoane din regiunea Bucuresti-Ilfov, tineri cu varsta 16-24 de ani, incadrati la categoria NEETs someri, inregistrati la ANOFM/AJOFM, care nu au fost inscrisi in sistemul de educatie deloc, sau care au parasit premature sistemul de educatie. Tinerii NEETs care doresc sa se inscrie in proiect, vor fi informati si indrumati sa se inregistreze la ANOFM si/sau subordonatele sale AJOFM, unde vor beneficia de servicii de profilare, in urma carora sunt încadraþi în una dintre cele patru categorii din punct de vedere al ocupabilitaþii, respectiv: usor, mediu, greu si foarte greu ocupabili. Activitatea de selectie a grupului tinta se va derula in cadrul SA2.1, sustinuta fiind de actiuni constante promovare a programului “A doua sansa", de motivare si mentinere in proiect si de evaluari periodice, inclusiv in cadrul SA3.2, SA3.3 si inclusiv dupa finalizarea programului educational, sau dupa incadrarea pe piata muncii. In ceea ce priveste canalele de comunicare alese pentru selectia grupului tinta, aducem precizarea ca adolescentii si tinerii folosesc mediul online ca principal vehicul de informare, indiferent de mediul de rezidenta din care fac parte (urban sau rural). In acest context, acest proiect a ales ca una dintre cele doua metode de comunicare mediul online, iar intanlirile individuale vor fi organizate in medii informale, tocmai pentru a satisface nivelul de relationare si empatie asteptat de tinerii NEETs, fara a formaliza cadrul de legatura, asfel incat transferul de actiuni de la informal la formal, de la socializare la educatie sa creeze o premiza stabila la care se pot raporta inclusiv dupa incadrarea in orarele de educatie ce vor urma. Actiunile de comunicare de la A2, bine concentrate sub forma unei campanii de informare pe mai multe canale, vor aborda punctual tinerii NEETs ce corespund profilului de selectie. Dar, avand in vedere profilul celor 410 tineri NEETs, multi de etnie roma, precum si estimarea ca o parte dintre acestia sunt someri de lunga de durata/cu studii reduse/ care au abandonat studiile (incadrati deci la profilul “greu" sau “foarte greu" ocupabili), actiunile online sunt secondate de actiuni individualizate fata in fata, ambele canale de comunicare (online si personal) concentrandu-se pe intarirea increderii in sine si motivarea reintegrarii socio-profesionale si educationale, orientand potentialii participanti catre contactul direct cu membrii echipei de proiect responsabili Scopul final al acestei campanii este selectia tinerilor NEETs din Mun. Bucuresti, si monitorizarea acestora, astfel incat cat mai multi tineri sa se intoarca in sistemul de educatie si sa finalizeze un ciclu de invatamant, si ulterior se se integreze pe piata muncii. Campania online va cuprinde actiuni de comunicare pentru promovarea importantei mentinerii in scoala a elevilor si a reducerii parasirii timpuri a scolii. Aceste actiuni sunt: • 100 de mesaje/articole/anunturi pe retele media adresate tinerilor NEETs, membrilor adulti din familii si comunitati (inclusiv profesori, personal DGASPC etc), impartite pe parcursul a 24 de luni, rezultand o medie de cca 4 mesaje lunare, cca 1 mesaj pe saptamana • 24 de bannere online pe site-uri relevante/ de stiri • 30 de articole/ content marketing pe site-uri relevante/ de stiri, • 10 mesaje de promovare in media online (ziare online) • Creatie/design bannere, icons, editare photo si publicarea mesaje/bannere online pe site-ul propriu, alte site-uri relevante, bloguri, FB, Instagram, Linkedin etc • Update design site si optimizare SEO: design grafic; blog- grafica si adaptat continut cu smart tags+links, implementare coduri si optimizare content de pe site si blog pentru google search. Minim 30 ore de programare lunar, pentru rezolvarea problemelor tehnice de SEO pe care acestea le au in mod implicit, inclusiv instalarea de module (dupa caz). • Aministrare partiala conturi social media (ex: Interpretare Page Insights si adaptare content in functie de date), inclusiv creare si/sau personalizare conturi (dupa caz) • Identificarea site-uri/bloguri/publicatii de interes specific domeniului, unde se vor publica advertoriale/anunturi/articole/bannere online etc de mai sus • Activitati de Pay per Click (display advertising, minim 1000 vizite trimestriale pe site, respectiv 4000 vizite (reach vizitatori) lunare pagina FB. Campaniile FB pot implica inclusiv formulare de inscriere (leads) pentru activitati), la solicitarea achizitiorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu