Servicii de inchiriere, mentenanta si asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat financiar-contabil SNIManager si sistemul informatic integrat calcul salarii - Reusrse Umane SniSal cu urmatoarele module: Contabilitate generala Parteneri Stocuri, Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari, Plati) Bugete si rectificari bugetare CentroAnexe – verificari corela...
Servicii de inchiriere, mentenanta si asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat financiar-contabil SNIManager si sistemul informatic integrat calcul salarii - Reusrse Umane SniSal cu urmatoarele module: Contabilitate generala Parteneri Stocuri, Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari, Plati) Bugete si rectificari bugetare CentroAnexe – verificari corelatii si raportari financiare Salarii Resurse Umane Serviciile de inchiriere, mentenanta si asistenta tehnica cuprind: adaptari legislative, modificari solicitate de beneficiar, suport on-line si on-site. Implementarea sistemelor informatice este inclusa in pret si cuprinde: instalare aplicatiilor pe sistemele beneficiarului, configurare aplicatii, configurare drepturi utilizatori, preluare/migrare date, verificare date preluate, instruire utilizatori. Preluarea datelor se face la sediul autoritatii contractante, cu personal specializat (in domeniile IT, financiar-contabilitate si salarizare). Perioada de implementare este de maxim o luna (30 zile). Pretul lunar = 5.000,00 lei