Prestarea serviciilor se va face cu îndeplinirea obligaţiilor prevăzute în oferta tehnico-financiară astfel:
1.Serviciile de inchiriere licenta pentru sistemul integrat financiar- contabil va funcţiona cu urmatoarele module:
- Contabilitate generala;
- Casa – incasari/plati/justificari avansuri, parteneri pe clasificatie functionala si economica;
- Banca – incasari/plati furnizori pe clasificatie functionala si economi...
Prestarea serviciilor se va face cu îndeplinirea obligaţiilor prevăzute în oferta tehnico-financiară astfel:
1.Serviciile de inchiriere licenta pentru sistemul integrat financiar- contabil va funcţiona cu urmatoarele module:
- Contabilitate generala;
- Casa – incasari/plati/justificari avansuri, parteneri pe clasificatie functionala si economica;
- Banca – incasari/plati furnizori pe clasificatie functionala si economica;
- Furnizori;
- Note Contabile;
- Gestiune
– Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe – intrari, iesiri, transferuri, calculul automat al amortizarii, reevaluare, inventar;
- ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati);
- Buget, rectificari bugetare, execuţie bugetară şi extrabugetară – cont de executie bugetar, anexe bugetare (Anexa 5 – venituri, Anexa 6 – cheltuieli, Anexa 12 – buget local venituri, Anexa 13 – buget local- cheltuieli, Anexa 7 – cheltuieli pe fiecare cap. bug., etc);
- Balanţe, Bilanţ, Fişa Contului, Fişa de Execuţie, Contul de Rezultat Patrimonial;
- FOREXEBUG;
- Evidenţierea conturilor de clasa 8;
2. Asistenta tehnica şi mentenanţa vor include:
- operaţii de întreţinere şi reparaţii ale sistemului software,
- actualizarea aplicaţiei conform modificarilor legislative,
- modificari solicitate de beneficiar,
- suport on-line si on-site,
- reinstalarea aplicaţiilor în cazul apariţiei unor probleme sau defecţiuni tehnice.