Servicii implementare REGISTRATURA ELECTRONICA, MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR , SOLICITARI ONLINE DIN PARTEA CETAŢENILOR INCLUSIV PLĂŢI ONLINE cu următoarele caracteristici:
-registratura electronică -înregistrarea documentelor în registratura generală sau în unul dintre registrele secundare ce asigură gestionarea, clasificarea şi distribuire , documente cu termen depăşit , nomenclator arhivistic , gestuonarea fluxului de luc...
Servicii implementare REGISTRATURA ELECTRONICA, MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR , SOLICITARI ONLINE DIN PARTEA CETAŢENILOR INCLUSIV PLĂŢI ONLINE cu următoarele caracteristici:
-registratura electronică -înregistrarea documentelor în registratura generală sau în unul dintre registrele secundare ce asigură gestionarea, clasificarea şi distribuire , documente cu termen depăşit , nomenclator arhivistic , gestuonarea fluxului de lucru între compartimente , transmiterea de documente , stabilirea de niveluri diferite de acces şi verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor
-verificare solicitări -solicitantul poate verifica online starea documentelor depuse .Cetăţenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de cerificate fiscale , adeverinţe de rol autorizaţii, dar şi alte documente .Procesul trebuie să respecte prevederile OUG 38/2020-completarea şi trimiterea să se poată facă de pe orice dispozitiv .Sesizări online -cetăţenii pot raporta online , de pe orice dispozitiv , diferite aspecte indetificate pe raza localităii .Sesizările sunt trimise către funcţionarii primăriei , urmând a fi soluţionate în cel mai scurt timp.Programări online -programarea online pentru audienţe , stare civilă şi pentru schimbarea cărţilor sau actelor de identitate.Monitorul Oficial Local -publicarea automată pe portal a registrelor şi informărilor publice din partea instituţiilor locale conform OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ. Contul contribuabilului -cetăţenii îşi