Serviciile constau în:
• Efectuarea unei revizii generale lunare a caselor de marcat cuprinse în contract (verificarea şi întreţinerea, tastatură, sistem rolă hârtie, sursă de alimentare, ecran operator, clienţi).
• Deplasări suplimentare nelimitate, fără costuri.
• Testarea lunară a funcţionării corecte a caselor de marcat (teste de control).
• Instruirea periodică a operatorilor pentru asigurarea unei exploatări corecte a...
Serviciile constau în:
• Efectuarea unei revizii generale lunare a caselor de marcat cuprinse în contract (verificarea şi întreţinerea, tastatură, sistem rolă hârtie, sursă de alimentare, ecran operator, clienţi).
• Deplasări suplimentare nelimitate, fără costuri.
• Testarea lunară a funcţionării corecte a caselor de marcat (teste de control).
• Instruirea periodică a operatorilor pentru asigurarea unei exploatări corecte a caselor de marcat.
• Extragerea fişierelor XML din casa de marcat: Export date ANAF şi Rapoarte jurnal electronic stick + rola jurnal hârtie.
• Verificarea transmiterii de date către serverul ANAF şi starea de transmitere a raportului „Z”, Înregistrarea GSM, Nivel semnal GSM şi Setările GPRS.
• Asistenţă telefonică în intervalul 9:00 – 18:00 de Luni până Vineri.(Se prelungeşte în funcţie de programul beneficiarului) Asistenţa telefonică este asigurată şi Sâmbăta şi Duminica la numărul de telefon: 0721867068.
• Intervenţiile specialiştilor pentru remedierea defecţiunilor apărute se face în ziua sesizării sau în maxim 24 de ore de la solicitare.
• Nu se percepe manopera la înlocuirea pieselor de schimb din vina utilizării beneficiarului.
• Aprovizionarea cu consumabile omologate şi avizate conform de legislaţia în vigoare.
• Reconfigurare parametrii: DATA/ORA/Articole, Preţuri, Moduri de plată, Grupe articole, Comunicaţie.
• La solicitarea beneficiarului se asigură mutarea şi reinstalarea caselor de marcat, punerea în functiune a echipamentelor noi care vor