Detalii despre obiectivul de investitii
Drumul de conectivitate între DX Măcin - Tulcea - Constanţa şi PTF Isaccea face legătura între drumul expres Măcin - Tulcea - Constanţa, drumul naţional DN22 şi Punctul de Trecere al Frontierei Isaccea. Drumul de conectivitate reprezintă un proiect de infrastructură de transport pentru creşterea accesibilităţii localităţilor la reţeaua rut...
Detalii despre obiectivul de investitii
Drumul de conectivitate între DX Măcin - Tulcea - Constanţa şi PTF Isaccea face legătura între drumul expres Măcin - Tulcea - Constanţa, drumul naţional DN22 şi Punctul de Trecere al Frontierei Isaccea. Drumul de conectivitate reprezintă un proiect de infrastructură de transport pentru creşterea accesibilităţii localităţilor la reţeaua rutieră primară, prin reducerea timpilor de călătorie şi creşterea siguranţei rutiere. Astfel, drumul propus va creşte accesibilitatea şi mobilitatea din localităţile traversate, către şi dinspre reţeaua rutieră primară de autostrăzi şi drumuri expres a României. De asemenea, drumul va contribui şi la îmbunătăţirea conectivităţii transfrontaliere cu Ucraina, în prezentul context geopolitic tensionat.
Descrierea generala a serviciilor
Serviciile pe care Prestatorul le va presta si realiza in vederea elaborării studiului de fezabilitate vor include, dar nu se vor limita la acestea, activitati, investigatii, servicii de proiectare, analize, evaluări, studii, etc si care sunt descrise in continuare.
Pentru obiectivul de investitii DRUM ACCES PUNCT VAMAL ISACCEA se doreşte achiziţionarea serviciilor de proiectare la faza SF, constând in realizarea următoarelor documentatii:
- Elaborarea PUZ si a documentatiilor necesare avizarii PUZ
- Elaborarea documentaţiilor si studiilor/expertizelor necesare pentru avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism, inclusiv obţinerea lor de la furnizorii de utilitati, mediu etc (certificat de urbanism atasat). Costul avizelor va fi suportat de achizitor.
- Expertiza tehnica care va aprecia starea tehnica , punând in evidenta degradările acestuia si soluţiile care trebuiesc avute in vederea realizării lucrărilor de modernizare.
- Studiul de trafic trebuie sa ofere elementele necesare dimensionării reţelei stradale si a principalelor dispozitive de circulaţie, precum si elaborarea detaliilor de circulaţie pentru unele noduri de importanta deosebita, in vederea fluidizării traficului rutier si sporirea siguranţei circulaţiei.
- întocmirea studiilor de specialitate, geotehnic, topografic, hidrologic (vizat OCPI), culoarul si documentaţia cadastrala, inclusiv studiu pentru ocuparea terenurilor-exproprieri, studiu de investigatie arheologica.
- Elaborarea Studiului de Fezabilitate conform prevederilor legislative in vigoare (inclusiv analiza cost beneficiu) c;
- Asigurarea consultantei/ asistenţei tehnice de specialitate pentru susţinerea Studiului de fezabilitate a obiectivului de investiţii Ia momentul avizării tehnico-economice în cadrul Comisiei Tehnice privind Siguranţa Circulaţiei Rutiere - C.N.A.I.R. S.A, Comisiei Tehnico-Economice (C.T.E.) C.N.A.I.R. S.A., Comisiei Tehnico-Economice (C.T.E.) – Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor şi Consiliul Interministerial, dupa caz;
Termenul de predare a tuturor serviciilor de proiectare este de 9 luni de la ordinul de începere (nu se contorizeaza termenele intre data elaborarii documentatiilor pentru avize si emietrea avizelor de catre avizatori).
Prestatorul va realiza serviciile solicitate la un nivel cantitativ si calitativ care sa asigure atingerea unui grad ridicat cu privire la traseul optim recomandat, viabilitatea si calitatea soluţiilor tehnice, a structurilor definite, nivelul costurilor de investiţie estimate ale proiectantului, etc. in vederea maximizării şanselor beneficiarului pentru implementarea obiectivului de investiţii.
Prestatorul va fi responsabil pentru identificarea, analiza, ierarhizarea, cuantificarea si propunerea masurilor pentru eliminarea/minimizarea/controlul/alocarea riscurilor proiectului in baza principiilor, standardelor, metodologiilor si procedurilor specifice si recunoscute ale managementului riscurilorproiectelor in sectorul drumurilor.
Prestatorul va purta întreaga responsabilitate pemtru îndeplinirea corecta si de calitate a cerinţelor descrise in prezenta tema de proiectare.
Atentie: orice operator economic poate formula clarificari cu privire la documentatia de atribuire pana cel tarziu cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractanta raspunde consolidat cu minim 6 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor.