Orasul Mizil a achiziţionat lucrări pentru extindere reţea de apă şi canalizare în zona cartier (str. Lumnii, str. Lunii, Aleea Trandafirilor), după cum urmează: extindere reţea de apă – conductă PEHD100, SDR17, De63, în lungime de 230 m pe str. Luminii, 170 m pe str. Lunii şi 100 m la Aleea Trandafirilor; extindere reţea de canalizare – conductă PVC tip KG SN8 D250, în lungime de 230 m pe str. Luminii, 170 m pe str. Lunii ...
Orasul Mizil a achiziţionat lucrări pentru extindere reţea de apă şi canalizare în zona cartier (str. Lumnii, str. Lunii, Aleea Trandafirilor), după cum urmează: extindere reţea de apă – conductă PEHD100, SDR17, De63, în lungime de 230 m pe str. Luminii, 170 m pe str. Lunii şi 100 m la Aleea Trandafirilor; extindere reţea de canalizare – conductă PVC tip KG SN8 D250, în lungime de 230 m pe str. Luminii, 170 m pe str. Lunii şi 100 m la Aleea Trandafirilor.
Pentru intrarea in legalitate sunt necesare urmatoarele documente, ce fac obiectul contractului:
- Pentru emiterea certificatului de urbanism (CU), conform Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991:
o plan topografic cu evidenţierea imobilului în cauză;
- Pentru emiterea autorizaţiei de construire (AC), conform Normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991:
o avizele, acordurile şi punctul de vedere/actul administrativ al autorităţii pentru protecţia mediului competente, solicitate prin certificatul de urbanism;
o proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor, întocmit conform H.G. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
o expertiza tehnică reţele tehnico-edilitare de alimentare cu apă şi canalizare – domeniile A1, B9 şi Se/Is
- Proiect tehnic de execuţie (PTE), întocmit conform H.G. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
Documentatiile vor fi intocmite conform prevederilor legale în vigoare.
Tariful contine toate costurile cu onorariile, cazarea, masa, transportul expertilor, etc.
Taxa pentru avizarea documentaţiei la OCPI se va plăti de către autoritatea contractanta.
Autoritatea contractanta va fi responsabilă pentru obtinerea certificatului de urbanism, a avizelor solicitate prin certificatul de urbanism şi a autorizaţiei de construire. Taxele aferente obţinerii avizelor vor fi plătite de către achizitor.
Beneficiarul va asigura verificarea documentatiei tehnice, conform legislatiei in vigoare. In cazul in care vor exista observatii din partea verificatorilor, documentatia actualizata va fi furnizata de catre proiectant in maxim 3 zile lucratoare de la transmiterea observatiilor verificatorilor de catre beneficiar.