Inchiriere licenţa, mentenanţă, implementare, suport tehnic, utilizare
a sistemului software integrat pentru managementul economicofinanciar,
upgrade modul Salarii, integrat şi administrativ, varianta web, pentru
perioada 01.10.2020-31.12.2020 – 3 luni, cu posibilitatea de
prelungire prin act adiţional în funcţie de creditele bugetare
disponibile până la 30.04.2021, conform prevederilor art.165 din HG
nr.
395/2016.
închirie...
Inchiriere licenţa, mentenanţă, implementare, suport tehnic, utilizare
a sistemului software integrat pentru managementul economicofinanciar,
upgrade modul Salarii, integrat şi administrativ, varianta web, pentru
perioada 01.10.2020-31.12.2020 – 3 luni, cu posibilitatea de
prelungire prin act adiţional în funcţie de creditele bugetare
disponibile până la 30.04.2021, conform prevederilor art.165 din HG
nr.
395/2016.
închiriere licenţă SIMEC pentru un număr de până la 10 utilizatori cu
acces la modulele :
* CONTABILITATE (Note contabile, Raportări, Dare de seamă,
Balanţă, Bilanţ, FOREXEBUG)
* STOCURI MATERIALE
* OBIECTE INVENTAR
* IMOBILIZĂRI
* BUGET / A.L.O.P.
* Plan Anual de Achiziţii Publice
* Salarizare
-upgrade modul SALARIZARE (trecerea la varianta web integrată
nativ cu SIMEC)
-migrarea datelor referitoare la salarizare din programul utilizat în
prezent ;
-instalare pe echipamentele Beneficiarului
-suportul on line sau la sediul Beneficiarului, funcţie de caz, pentru
soluţionarea incidentelor ivite în exploatarea sistemului (ex:
eliminarea
erorilor în operarea datelor, etc);
-mentenanţă legislativă şi corectivă pentru sistemul integrat
-instruirea noilor utilizatori ai sistemului;