Obiectul contractului: Servicii în sistem click pentru cele 4 imprimante Kyocera FS 9530dn care deservesc sistemul de personalizare a cardurilor, pentru anul 2023 – pentru 1.500.000 de click-uri. Imprimantele Kyocera FS 9530dn se găsesc în locaţia DGP-CNUPPE din Calea Floreasca, nr 202, corp B, sector 1, Bucureşti.
Cerinţe:
Prin servicii în sistem click se înţelege totalitatea serviciilor necesare ce trebuie ...
Obiectul contractului: Servicii în sistem click pentru cele 4 imprimante Kyocera FS 9530dn care deservesc sistemul de personalizare a cardurilor, pentru anul 2023 – pentru 1.500.000 de click-uri. Imprimantele Kyocera FS 9530dn se găsesc în locaţia DGP-CNUPPE din Calea Floreasca, nr 202, corp B, sector 1, Bucureşti.
Cerinţe:
Prin servicii în sistem click se înţelege totalitatea serviciilor necesare ce trebuie efectuate de un prestator, astfel încât să se asigure printarea în condiţii optime a scrisorilor de însoţire a cardurilor, respectiv cardul de naţional de asigurări sociale de sănătate, permisele de şedere şi permisele de mic trafic biometric, ce trebuie inserate în plicuri asigurând inclusiv servicii de întreţinere, reparaţii pentru echipamentele furnizate, consumabile, piese de schimb, echipament de rezervă (acelaşi tip de imprimantă) pe toată perioada de valabilitate a contractului în cazul în care un echipament existent trebuie preluat din locaţie în vederea reparaţiei. Pentru echipamentul defect care trebuie preluat în vederea reparaţiei, se va proceda la întocmirea unui Proces Verbal de preluare echipament. Totodată, trebuie printat contoarul imprimantei defecte, cât şi al imprimantei care a fost înlocuită, semnată de către un reprezentant al Autorităţii Contractante şi un reprezentant al prestatorului. La sfârşitul perioadei contractuale, imprimantele care au fost preluate de către prestatorul de servicii în vederea reparaţiei, se vor returna funcţionale, pe baza unui proces verbal de restituire.
Timpul de remediere al problemelor semnalate trebuie să fie în maxim 24 de ore de la aducerea acestora la cunoştinţa prestatorului de servicii. Acesta se va face atât telefonic, cât şi prin email.
Aceste servicii vor fi incluse în preţul per click, adică pe coala imprimată, iar plata se va face în funcţie de indexul contoarului de la fiecare imprimanta, citit la sfârşitul fiecărei luni. Citirea contoarului va fi validată de reprezentanţii Compania Naţională "Imprimeria Naţională" S.A. şi cei ai prestatorului, respectiv prin semnarea unui proces verbal ce va fi anexat la factura.
În vederea eficientizării activităţii de remediere/buna funcţionare a echipamentelor, toate consumabilele/piesele de schimb vor fi livrate direct în locaţia DGP-CNUPPE. Menţionăm ca preţul acestora va fi inclus în click şi nu se vor factura separat.
Trebuie avut în vedere faptul că numărul estimat de 1.500.000,00 click-uri este un număr maxim, pe parcursul derulării contractului, acesta putând sau nu fi atins, funcţie de indexul contoarului ce va fi citit la sfârşitul fiecărei luni.