DESCRIEREA PROIECTULUI:
Proiectul "Construire sală de sport, sat Drajna de Jos, comuna Drajna, judeţul Prahova", cod SMIS 1246516 a fost depus în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Prioritatea de investiţii 10.1 Investiţiile în educaţie, şi formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe şi învăţare pe tot parcursul vi...
DESCRIEREA PROIECTULUI:
Proiectul "Construire sală de sport, sat Drajna de Jos, comuna Drajna, judeţul Prahova", cod SMIS 1246516 a fost depus în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Prioritatea de investiţii 10.1 Investiţiile în educaţie, şi formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe şi învăţare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurilor de educaţie şi formare, Obiectiv specific 10.1 Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi învăţământului obligatoriu, în special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului - Apel dedicat învăţământului obligatoriu.
Proiectul are ca obiectiv "Construire sală de sport, sat Drajna de Jos, comuna Drajna, judeţul Prahova". După finalizare obiectivul va fi inclus în patrimoniul dat în administrare Şcolii gimnaziale "Platon Mocanu".
Aceasta investiţie contribuie direct la realizarea obiectivului specific 10.1 al Axei Prioritare 10, deoarece, în mediul rural, demersul pentru asigurarea unei infrastructuri educaţionale de calitate este necesar cu atât mai mult cu cât a avut loc un proces de raţionalizare a reţelei scolare, prin închiderea acelor unităţi care nu aveau un numar suficient de elevi si preluarea activitaţilor de catre unitaţi de învaţământ apropiate, în general aflate în centrele de comuna, cu asigurarea transportului elevilor. Aceste scoli au nevoie de o infrastructura performanta, în condiţiile în care, copiii care provin din mediul rural fac parte din grupurile dezavantajate educaţional, în primul rând din punctul de vedere al calitaţii educaţiei oferite.
Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea infrastructurii educaţionale a Comunei Drajna în vederea cresterii gradului de participare si a calitaţii procesului educaţional la nivelul învaţamântului obligatoriu, prin construirea unei sali de sport.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Construirea unei săli de sport
2. Dotarea sălii de sport pentru practicarea corespunzatoare a mai multor sporturi scolare: baschet, handbal, volei, fotbal de sala, gimnastica, tenis de masa, tenis de câmp
Scoala Gimnaziala "Platon Mocanu" se află lângă terenul pentru sala de sport. Adresa scolii este Radu Serban, Voevod, nr. 21. Accesul intre scoală şi terenul pentru sala de sport se face pe la iesirea laterala din scoală, respectiv spre strada Drumul Romanilor, prin traversarea acesteia, distanta dintre intrările între cele două fiind egala cu latimea drumului (între 12,50 m şi 13,20 m).
Caracteristicile construcţiei dimensiunile generale (maxime) in plan 44,95m X 33,60 m
SALA SPORT: 44,95m X 24,25m
VESTIARE: 30m X 9.35m
functiunea : sala de sport
regim de inalţime: PARTER
Aria construita : Ac= 1367,5 m
Inaltime: Hmax = 11.80 m
Destinatii ale incaperilor si ale spatiilor aferente constructiei:
o Sala de sport (destinatie principala)
• Ac= 1090 mp , Au= 1055.70 mp
o Vestiare si birouri antrenori,spatiul tehnic (secundara)
• Ac= 277,5 mp
P.O.T.propus = 22 %
C.U.T.propus = 0,22 A.D.C./mp
o Sala 1055.70 mp
o Hol acces 29.30 mp
o Gr. Sanitar pers. cu dizabilitati 5.27 mp
o Grup Sanitar femei 10.78 mp
o Grup sanitar barbati 8.44 mp
o Coridor acces sportivi 18.97m
o Vestiar sportivi 1 23.33m
o Dusuri vestiar sportivi 1 9.66m
o Vestiar sportivi 2 23.33m
o Dusuri vestiar sportivi 2 9.66m
o Spatiu materiale curatenie 2.28m
o Vestiar antrenori 3.13m
o Grup sanitar antrenori 23.33m
o Coridor acces sala 24.15m
o Cabinet prim ajutor 11.25m
o Camera material sportiv 17.64m
o Spatiu tehnic 26.28m
PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AFERENŢI INVESTIŢIEI:
Indicatori maximali, respectiv valoarea totală a obiectivului de investiţie, exprimată în lei, cu TVA şi, respectiv, fără TVA, din care construcţii-montaj (C+M), în conformitate cu devizul general:
valoarea totală a obiectivului de investiţie (Lei cu TVA): 5.252.541,64 Lei
din care C+M (Lei cu TVA): 4.439.571,75 Lei
valoarea totală a obiectivului de investiţie (Lei fără TVA): 4.426.574,75 Lei
din care C+M (Lei fără TVA): 3.730.732,57 lei
LEGISLAŢIA APLICABILĂ PRESTĂRII SERVICIILOR CARE FAC OBIECTUL CONSULTĂRII:
Achiziţia publică de servicii se realizează cu respectarea următoarelor:
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare
- Hotărârea de Guvern nr. 395/ 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/ acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice,
- Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelurilor de proiecte NR. POR/10/2017/10/10.1b/7regiuni, POR/2017/10/10.1/10.1b/ITI şi POR/10/2017/10/10.1b/ BI
Alte documente emise de autorităţile competente cu privire la contractarea şi implementarea proiectelor finanţate prin Programul Operaţional Reagional 2014 – 2020.
Alte acte normative în vigoare la data elaborării documentaţiei.
DESCRIEREA NECESITATILOR ŞI CONSTRÂNGERILOR ÎN RAPORT CU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONSULTAREA PUBLICĂ:
Este necesară achiziţionarea serviciilor de consultanţă privind managementul proiectului. Serviciile care se achiziţionează nu se vor suprapune cu sarcinile echipei de management din cadrul autoritorităţii contractante.
Serviciile care trebuie realizate sunt:
- Întocmirea rapoartelor de progres conform anexei contractuale specifice din modelul de contract de finanţare al apelului de proiecte
- Întocmirea notificărilor şi a actelor adiţionale, conform necesităţilor
- Întocmirea cererilor de plată/ rambursare, în conformitate cu cerinţele instrucţiunilor/ procedurilor/ deciziilor/ formularelor AMPOR şi OI
- Pregătirea răspunsurilor la cererile de clarificare referitoare la cererile de plată/ rambursare aflate în verificare la OI/ AMPOR, după caz, în termenele impuse de solicitantul clarificării
- Revizuirea dosarelor electronice ale cererilor de plată/rambursare în vederea arhivării conform variantei finale aprobate de OI/AMPOR, după caz
- Pregătirea corespondenţei necesare pentru comunicarea cu OI/AMPOR
- Pregătirea machetelor pentru realizarea activităţilor de publicitate obligatorie a proiectului
- Efectuarea operaţiunilor de iniţiere a modificărilor şi actualizare a informaţiilor în aplicaţia MySMIS, cu respectarea manualului de utilizare front office
Autoritatea contractantă va finanţa contractul de servicii din bugetul proiectului şi surse proprii. Pentru realizarea activităţilor prevăzute, achizitorul va pune la dispoziţie informaţiile şi documentele necesare.
Propunerea financiară a ofertantuluitrebuie să ţină cont că termenul estimat privind finalizarea implementării proiectului este 22.12.2023.
ASPECTELE SUPUSE CONSULTĂRII:
Se supune consultării valoarea estimată aserviciilor. Operatorii interesaţi vor transmite o ofertă/ propunere financiară, la adresa de email dedicată.
TERMENUL PANA LA CARE SE TRANSMIT PROPUNERILE:
16 martie 2021
TERMENUL PANA LA CARE SE DESFASOARA PROCESUL DE CONSULTARE:
17 martie 2021
MODALITATEA DE DESFASURARE A CONSULTARII:
Operatorii interesaţi vor transmite o ofertă financiară, la adresa de email comunicată în prezentul document. În subiectul email-ului se va menţiona obligatoriu numărul anunţului de consultare, fără inserarea de spaţii între litere şi cifre.