Feedback
I.D.: 46957565

SERVICII FINANCIAR - CONTABILE

Data publicarii
05.06.20 Exista 204.299 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79211000-6
Pretul estimativ:
21.000,00 RON - 21.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii financiar - contabile conform descrierii prestatorului, cu următoarele menţiuni: Prestarea serviciilor se va face cu respectarea urmatoarelor termene: - până în data de 10 ale lunii BENEFICIARUL va pune la dispoziţia PRESTATORULUI toate documentele primare aferente lunii anterioare pentru prelucrarea acestora; - până la data de 25 ale lunii PRESTATORUL va întocmi balanţa de verificare a conturilor. - trimestrial ...
Servicii financiar - contabile conform descrierii prestatorului, cu următoarele menţiuni: Prestarea serviciilor se va face cu respectarea urmatoarelor termene: - până în data de 10 ale lunii BENEFICIARUL va pune la dispoziţia PRESTATORULUI toate documentele primare aferente lunii anterioare pentru prelucrarea acestora; - până la data de 25 ale lunii PRESTATORUL va întocmi balanţa de verificare a conturilor. - trimestrial până în data de 25 a lunii urmatoare încheierii trimestrului PRESTATORUL va întocmi bilanţul trimstrial. - alte termene impus de legile speciale in vigoare . Prestatorul va deţine autorizaţie de exercitare a profesiei de expert contabil. Prestatorul este responsabil de punerea la dispoziţie a autorităţii contractante a unei persoane calificate conform legislaţiei în vigoare pentru prestarea celor de mai sus. De asemenea, prestatorul trebuie să fie certificat în sistemul European de conturi. În sensul demonstrării celor de mai sus, vă rugăm ca până cel târziu la data semnării contractului, să faceţi dovada deţinerea calificărilor solicitate. Contractul se va derula de la data semnării până la data de 31.12.2020, cu posibilitatea prelungirii cu cel mult 4 ( patru ) luni, până la data de 30.04.2021, prin semnarea unui act adiţional în condiţiile art. 165, alin. (1), din HG 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii porţi garaj acţionate electric,la sediul Direcţiei Regionale Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 32 02.11.18
Servicii de estimare a valorii si cantitatilor de lucrari si servicii de supraveghere a lucarilor d  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii dezinsectie la sediul DR Timiş din Timişoara, str. Horia, nr. 24. 28.06.22
Comandă scrisă având ca obiect achiziţia de lucrări de reparaţii porţi garaj acţionate electric, cod CPV 45420000-7, aflate în dotarea ANCOM Direcţia Regională Timiş, din Timişoara, strada Horia, nr. 32 01.08.18
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Comandă având ca obiect achiziţia de servicii de reparare a centralei termice BOSCH Condens, de la sediul Direcţiei Regionale Timiş, Timişoara, Str. Horia nr.24. 26.04.21
Comandă scrisă având ca obiect prestarea de lucrări de înlocuire sisteme de închidere uşi aflate la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judeţean Caraş Severin. 15.11.18
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii pentru pentru 1 MOTOCICLU L7e , BOMBARDIER “L” OUTLANDER “P” 1010 CAN-AM 976 cm³, serie ID 3JBLVDP17EJ002177, an de fabricaţie 2015 ieşit din perioada de garanţie 17.05.19
Acord-cadru privind achiziţionarea serviciilor de difuzare/ distribuire a trimiterilor neadresate corespondente publicaţiei "Agendă CJTimiş" a Consiliului Judeţean Timiş, de către o unitate specializată