Patrimoniul Ministerului Justiţiei este alcătuit terenuri, amenajări la terenuri, construcţii şi bunuri imobile, acestea fiind detaliate în Anexele la caietul de sarcini publicat în SEAP.
Servicii achizitionate conform ofertei dvs
Informaţii suplimentare:
Durata de efectuare a evaluării şi de trimitere a raportului de evaluare va fi de 30 zile lucrătoare, termenul curgând de la data finalizării achiziţiei în catalogul...
Patrimoniul Ministerului Justiţiei este alcătuit terenuri, amenajări la terenuri, construcţii şi bunuri imobile, acestea fiind detaliate în Anexele la caietul de sarcini publicat în SEAP.
Servicii achizitionate conform ofertei dvs
Informaţii suplimentare:
Durata de efectuare a evaluării şi de trimitere a raportului de evaluare va fi de 30 zile lucrătoare, termenul curgând de la data finalizării achiziţiei în catalogul electronic (10.05.2019 ofertă acceptată în SEAP).
Livrarea raportului se va face sediul Ministerului Justiţiei din Str Apollodor 17, sector 5, Bucureşti, persoană de contact: doamna Livia Mănăilă – şef Serviciu Patrimoniu Administrativ, telefon 037.204.1117, adresă email livia.manaila@just.ro;
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la serviciul mai sus menţionat ;
Ministerul Justiţiei poate depune observaţii cu privire la raportul iniţial în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea acestuia.
În cazul în care beneficiarul formulează observaţii cu privire la raportul iniţial, prestatorul are obligaţia de a remedia elementele care fac obiectul observaţiilor beneficiarului în termen de 3 zile lucrătoare.
Factura fiscală se va emite în favoare Ministerului Justiţiei, Str. Apollodor 17, sector 5, Bucureşti, cod fiscal 4265841;
Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al operatorului economic, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data efectuarii receptiei, in baza facturii fiscale şi a raportului final