Feedback
I.D.: 102118955

Servicii elaborare documentatii tehnico-economice faza DALI si documentatii pentru obtinere avize

Data publicarii
29.08.24 Exista 28.690 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1 79314000-8
Pretul estimativ:
268.000,00 RON - 268.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de elaborare documentaţie tehnico-economică faza D.A.L.I. şi documentaţii tehnice în vederea obţinerii avizelor şi autorizaţiilor impuse prin certificatele de urbanism, pentru obiectivul de investiţii "DEZVOLTAREA UNEI RETELE PILOT DE SCOLI VERZI IN MUNICIPIUL RAMNICU SARAT", pentru cladirile amplasate în Municipiul Râmnicu Sărat, jud. buzău, str.Stefan cel Mare nr.17, str. Amurgului nr.14, str. Paun Pincio nr.10, ...
Servicii de elaborare documentaţie tehnico-economică faza D.A.L.I. şi documentaţii tehnice în vederea obţinerii avizelor şi autorizaţiilor impuse prin certificatele de urbanism, pentru obiectivul de investiţii "DEZVOLTAREA UNEI RETELE PILOT DE SCOLI VERZI IN MUNICIPIUL RAMNICU SARAT", pentru cladirile amplasate în Municipiul Râmnicu Sărat, jud. buzău, str.Stefan cel Mare nr.17, str. Amurgului nr.14, str. Paun Pincio nr.10, str. Al.I.Cuza nr.8, în vederea execuţiei lucrărilor de renovare energetică a acestora. Obiectivul urmărit constă în elaborarea documentaţiei tehnice formată din parte scrisă şi desenată, care să ofere toate detaliile necesare proiectării şi ulterior constructorului pentru realizarea lucrărilor de renovare. Cuantumul grantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui in termen de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului de către ambele părţi. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului. Documentele solicitate ofertantului pentru întocmirea contractului: - Certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului; - Certificatul constatator eliberat de ONRC actualizat/Fisa Furnizare informaţii ONRC – actualizat; - Certificat de atestare fiscală ANAF – actualizat. Documentele solicitate se transmit la registratura Primăriei Râmnicu Sărat la adresa de e-mail: achizitii@primariermsarat.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu