Obiectul contractului constă în servicii elaborare documentaţii pentru obţinere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism + ET +AE + D.A.L.I., în conformitate cu cerinţele prevăzute în Caietul de Sarcini nr. 139154/01.04.2024 şi Tema de proiectare nr. 139140/01.04.2024.
Investiţia face parte dintr-un proiect care urmează a fi depus pentru finanţare în cadrul Apelului de proiecte PR SV/MRJ/4/2.8/2023, conform...
Obiectul contractului constă în servicii elaborare documentaţii pentru obţinere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism + ET +AE + D.A.L.I., în conformitate cu cerinţele prevăzute în Caietul de Sarcini nr. 139154/01.04.2024 şi Tema de proiectare nr. 139140/01.04.2024.
Investiţia face parte dintr-un proiect care urmează a fi depus pentru finanţare în cadrul Apelului de proiecte PR SV/MRJ/4/2.8/2023, conform Ghidul solicitantului - Sprijin pentru transport urban sustenabil si durabil, Obiectivul de politică 2 - o Europă mai verde, rezilientă, cu emisii reduse de dioxid de carbon, care se îndreaptă către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon, prin promovarea tranziţiei către o energie curată şi echitabilă, a investiţiilor verzi şi albastre, a economiei circulare, a atenuării schimbărilor climatice şi a adaptării la acestea, a prevenirii şi gestionării riscurilor, precum şi a unei mobilităţi urbane durabile, Prioritatea 4 – mobilitate urbană durabilă, Obiectiv specific 2.8 – promovarea mobilităţii urbane multimodale sustenabile, ca parte a tranziţiei către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon.
Documentaţiile care fac obiectul achiziţiei de servicii de proiectare vor fi ulterior parte componentă a unei cereri de finanţare, ce va fi întocmită de beneficiar şi transmisă prin sistemul MySMIS pentru evaluare. Din acest motiv documentaţiile tehnice trebuie întocmite în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi cele ale ghidului solicitantului menţionat mai sus.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. . În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările , ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.