: Prin prezentul contract se doreste achizitionarea de la unitati protejate a urmatoarelor servicii: 1. Mentenanta pentru un numar de 50 echipamente ce presupune: - intretinere echipamente (curatare de praf, optimizare hardware si software ); - administrare integrala hardware si software: diagnosticare, reparatie si inlocuire la toate echipamentele IT si periferice; - consultanta tehnica privind inlocuirea echipamentului/co...
: Prin prezentul contract se doreste achizitionarea de la unitati protejate a urmatoarelor servicii: 1. Mentenanta pentru un numar de 50 echipamente ce presupune: - intretinere echipamente (curatare de praf, optimizare hardware si software ); - administrare integrala hardware si software: diagnosticare, reparatie si inlocuire la toate echipamentele IT si periferice; - consultanta tehnica privind inlocuirea echipamentului/componente; - instalare si configurare sisteme de operare, programe Microsoft office, antivirus, etc. - backup si recuperare date; - helpdesk - suport tehnic (telefonic / email / messenger); - proiectare, realizare si intretinerea retelei de calculatoare Se efectueaza o vizita saptamanala obligatorie pentru mentenanta echipamentelor, iar in cazul unor defectiuni care nu se pot repara prin helpdesk, un reprezentant al societatii se va deplasa la sediul autoritatii contractante in maxim 24 de ore de la solicitarea telefonica si confirmata prin email. 2. Realizarea, intretinere si gazduire website: - Realizare website in conformitate cu legislatia in vigoare si solicitarile Ministerului Sanatatii/ANMCS; - Realizare design website profesionsi cu teme din domeniul sanatatii; - Realizare formular de contact cu trimiterea mesajului catre 3 adrese de email prestabilite; - Realizare conectare intre website si retelele de socializare – Facebook/Twitter - Realizare sistem de administrare a website-ului cu functii de inregistrare si autentificare a utilizatorilor; - Realizare pagina de Galerie Foto/Video si efectuarea unei sedinte de Foto/Video. - Localizare autoritatii contractante pe Google Mpas si afisarea pe website; - Optimizare SEO pentru motoare de cautare (Google); - Gazduirea website pe toata perioada contractului. - Efectuarea de modificari solicitate de catre autoritate contractanta in maxim 24 de ore de la primirea acestora pe email; - Adaugarea de informatii transmise de catre autoritatea contractanta in maxim 24 de ore de la primirea acestora pe email. 3. Incarcare/remanufactuare tonere pentru urmatoarele imprimante/xeroxuri: - Lexmark E250 dn -1buc, Hp Laser Jet 1300 - 2 buc, Samsung ML 2160 – 2 buc, HP Laser Jet 3380 – 1 buc, Samsung ML 2165 -3 buc, DEEL B 1160 - 1 buc, XEROX BROTHER MFC 8380 DN – 1 BUC, CANON PM 210 -1 BUC, HP JET 2200 PCL, LASER JET M1132 MFP – 2 buc, KONIKA MINOLTA BIZHUB 185 -1 BUC, HP LASER JET 1200 -1 BUC, HP OFFICE JET PRO K 550, Efectuarea serviciului de incarcare/remanufacturare tonere se efectueaza in maxim 48 de ore de la solicitarea telefonica si confirmata prin email.