Obiectul achiziţiei constă în prestare Servicii dirigenţie de şantier pentru proiectul "Lucrări de intervenţie pentru creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Adjud etapa a IV-a", Lotul 1 - Bloc 1, Lotul 2 - Bloc 11, Lotul 3 - Bloc 112, Lotul 4 - Bloc 126.
VALOAREA ESTIMATĂ a contractului ce urmează a fi atribuit, cu obiectul Servicii dirigenţie de şantier pentru proiectul "Lucrări de int...
Obiectul achiziţiei constă în prestare Servicii dirigenţie de şantier pentru proiectul "Lucrări de intervenţie pentru creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Adjud etapa a IV-a", Lotul 1 - Bloc 1, Lotul 2 - Bloc 11, Lotul 3 - Bloc 112, Lotul 4 - Bloc 126.
VALOAREA ESTIMATĂ a contractului ce urmează a fi atribuit, cu obiectul Servicii dirigenţie de şantier pentru proiectul "Lucrări de intervenţie pentru creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Adjud etapa a IV-a", Lotul 1 - Bloc 1, Lotul 2 - Bloc 11, Lotul 3 - Bloc 112, Lotul 4 - Bloc 126 este de 72.263,82 lei (fără TVA), din care:
- Lotul 1 - Bloc 1: 13.410,65 lei, fără TVA;
- Lotul 2 - Bloc 11: 11.564,39 lei, fără TVA;
- Lotul 3 - Bloc 112: 17.390,39 lei, fără TVA;
- Lotul 4 - Bloc 126: 29.898,39 lei, fără TVA;
Durata contractului de prestări servicii 6 luni de la data emiterii ordinului de începere a prestării. Contractul de presări servicii produce efecte pe durata de execuţie a lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, pe durata perioadei de garanţie de bună execuţie, precum şi la recepţia finală a lucrărilor.
Nota: Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul de 8 zile, precizat la cap. I.3.