Servicii de vidanjare – 1 interventie, conform oferta inregistrata la FCN cu nr. 12208/16.10.2024, adresa nr. FCN 12515/22.10.2024 si cerinte CS-DT-129/13.09.2024, Ed. 1.
In cazul facturilor care au elemente gresite identificate de Achizitor, termenul de 30 de zile pentru plata se suspenda iar repunerea in termen se face de la momentul indeplinirii conditiilor de formă/fond, inclusiv retransmiterea in RO e-factura.
Prezent...
Servicii de vidanjare – 1 interventie, conform oferta inregistrata la FCN cu nr. 12208/16.10.2024, adresa nr. FCN 12515/22.10.2024 si cerinte CS-DT-129/13.09.2024, Ed. 1.
In cazul facturilor care au elemente gresite identificate de Achizitor, termenul de 30 de zile pentru plata se suspenda iar repunerea in termen se face de la momentul indeplinirii conditiilor de formă/fond, inclusiv retransmiterea in RO e-factura.
Prezenta cumparare directa reprezinta comanda ferma din momentul acceptarii partilor. Documentatie prezentata la finalizarea serviciului: Factura, Raport de activitate.
În cazul în care, din vina sa exclusiva, prestatorul nu reuseste sa-si îndeplineasca obligatiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,2 % pe zi calculata din valoarea neindeplinite/ indeplinite defectuos, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor.
În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, prestatorul are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati in cuantum de 0,05 % pe zi, de intarziere din plata neefectuata, pana la data platii efective, dar nu mai mult decat valoarea debitului.