Feedback
I.D.: 91826649

SERVICII DE VERIFICAT, REPARAT ŞI ETALONAT AMC

Data publicarii
17.01.24 Exista 167.277 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413000-3
Termenul limita pentru depunere:
29.01.24
Pretul estimativ:
308.945,00 RON - 308.945,00 RON
Documente participare:
  1. Contract de serviciiConventie.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Formulare_model.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de verificare, reparare şi etalonare a aparatelor de măsură şi control din instalaţiile, echipamentele şi dispozitivele ce deservesc navele CN APM SA, prezentate în caietul de sarcini, pentru o perioadă de 24 luni. Conform legislaţiei în vigoare, aparatele de măsură şi control trebuie verificate periodic de către unităţi autorizate. La inspecţiile periodice anuale efect...
Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de verificare, reparare şi etalonare a aparatelor de măsură şi control din instalaţiile, echipamentele şi dispozitivele ce deservesc navele CN APM SA, prezentate în caietul de sarcini, pentru o perioadă de 24 luni. Conform legislaţiei în vigoare, aparatele de măsură şi control trebuie verificate periodic de către unităţi autorizate. La inspecţiile periodice anuale efectuate de către inspectorii ANR se cer buletinele şi certificatele metrologice eliberate de către societăţile comerciale care sunt autorizate să presteze servicii de verificare, reparaţii şi etalonări ale echipamentelor de măsură, electrice şi mecanice. Aceste servicii se efectuează în scopul de a nu apărea erori de măsurare a echipamentelor dincolo de limitele admise şi astfel putem ţine sub control eventualele riscuri posibile. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde. Completare III.1.6.b Garanţie de bună execuţie Indiferent de forma de constituire a garanţiei de bună execuţie, aceasta trebuie să fie irevocabila şi va prevedea în mod clar şi fără echivoc că plata garanţiei de bună execuţie se va efectua necondiţionat, respectiv la prima cerere a Entităţii contractante, pe baza declaraţiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepţie. Entitatea contractantă are dreptul de a emite pretenţii asupra garanţiei de bună execuţie, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care Contractantul nu îşi îndeplineşte din culpa sa obligaţiile asumate prin contractul subsecvent, conform art. 47 din HG nr. 394/2016. Entitatea contractanta are obligaţia de a elibera/ restitui GBE, conform prev. art.164 ind.2 din Legea nr. 99/2016. Instrucţiuni privind semnarea contractului de achiziţie Entitatea contractantă va încheia contractul de achiziţie cu ofertantul desemnat câştigător, în perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 7 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire pentru a acorda termenul legal de 7 zile pentru formularea eventualelor contestaţii administrative. Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia de a se prezenta în termen de 17 zile de la primirea invitaţiei pentru semnarea contractului, transmisă de Entitatea contractantă. Dacă termenul de 17 zile a expirat iar ofertantul desemnat câştigător nu s-a prezentat pentru semnarea contractului, situaţia va fi asimilată refuzului de a semna contractul, iar entitatea contractantă va reţine în favoarea sa garanţia de participare. În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul este un consorţiu, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului următoarele documente: - documente prin care se autorizează persoana care urmează să semneze contractul; - acordul de asociere din care să rezulte cota de participare a fiecărui membru al asocierii, reprezentantul legal al asocierii, liderul desemnat (informaţii care nu trebuie să fie diferite faţă de cele precizate în documentele care au însoţit oferta); In cazul în care e. c. nu poate încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, din cauza faptului că ofertantul se află într-o situaţie de forţă majoră sau în imposibilitatea fortuită de a executa contractul, atunci aceasta are dreptul să declare câştigătoare oferta clasată pe locul următor, în cond. în care aceasta există şi este admisibilă. În caz contrar,procedura se anuleaza.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu