Sistemele ce fac parte din acest contract sunt: - Server- 5 buc. - Firewall- 2 buc. - Backup tape autoloader- 1 buc. - Switch- 1 buc. În termenii acestui Contract, Executantul va presta urmatoarele activitati: Pentru fiecare sistem se întocmeste PV separat si se revizioneaza separat. Pentru îndeplinirea obiectului de activitate al prezentului contract, Prestatorul realizeaza urmatoarele: - verificari si revizii trimestriale...
Sistemele ce fac parte din acest contract sunt: - Server- 5 buc. - Firewall- 2 buc. - Backup tape autoloader- 1 buc. - Switch- 1 buc. În termenii acestui Contract, Executantul va presta urmatoarele activitati: Pentru fiecare sistem se întocmeste PV separat si se revizioneaza separat. Pentru îndeplinirea obiectului de activitate al prezentului contract, Prestatorul realizeaza urmatoarele: - verificari si revizii trimestriale, astfel încât sa se asigure functionarea permanenta a sistemului la parametrii agreati (ex. performanta, disponibilitatea, integritatea datelor etc.); - asistenta la integrarea în sistem a unor noi raportari, formulare sau raportori; - diagnosticarea, izolarea si remedierea defectelor software semnalate de catre beneficiar; - suport software pentru defectele semnalate de catre beneficiar - asistenta cu instalarea de actualizari si noi versiuni de programe puse la dispozitie de catre producatorii de software de tip COTS; - asistenta acordata la remedierea defectelor semnalate; - interventii în regim de urgenta, în cazul aparitiei oricarui defect care afecteaza functionarea corespunzatoare a sistemului; - reparatii ale sistemului în cazul când se constata defectiunea, componentele, echipamentele si materialele necesare fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar; - consumabilele se vor schimba când este nevoie, materialele fiind puse la dispozitie de catre Beneficiar. Orice modificare a sistemului se poate executa doar pe baza de comanda în cadrul acestui contract, materialele si echipamente fiind puse la dispozi?ie de catre Beneficiar. Referitor la pretul contractului: În valoarea totala a contractului se include contravaloarea verificarilor periodice (trimestrial), stabilite de partile contractante, si interventiile la solicitarea Beneficiarului, astfel încât sistemul sa functionaze permanent, precum si a materialelor consumabile utilizate de Prestator pentru realizarea prestatiei de service (spray, piulite, cleme etc.), manopera pentru materialele consumabile si transportul pâna la sediul Beneficiarului. Orice interventie efectuata suplimentar pentru remedierea unor defectiuni ce nu fac obiectul prezentului contract se factureaza separat, pe baza de situatie de lucrari aprobata de Beneficiar prin reprezentantii sai legali. În cazul echipamentelor aflate în garantia executantului, reparatiile se efectueaza fara decontare. Durata prezentului contract: de la data semnarii contractului pâna la 31.12.2017.