Obiectivul specific al contractului este reprezentat de furnizarea de servicii privind verificarea documentatiei tehnice de catre verificatori atestati, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare şi H.G. 925/1995, pentru aprobarea Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, m...
Obiectivul specific al contractului este reprezentat de furnizarea de servicii privind verificarea documentatiei tehnice de catre verificatori atestati, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare şi H.G. 925/1995, pentru aprobarea Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, modificata prin H.G. nr 742/2018.
Verificatorii atestati pentru aceste domenii (A4, B2, D, Af, A7 si B5), vor proceda la verificarea Documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii, a Proiectului Tehnic, a altor documentatii pentru obtinerea de avize/acorduri prevazute de legislatia in vigoare, daca este cazul, precum si acordarea de asistenta tehnica pe durata implementarii proiectului.
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare si cu respectarea prevederilor din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea:
1. modificari ale partilor contractante;
2. schimbări/ modificări generate de schimbari legislative/ normative /STAS-uri /norme /ordine/ instrucţiuni/ etc;
3. modificari generate de solicitări ale Autorităţilor/ Entităţilor/ Institutiilor ce eliberează avize/ acorduri/ autorizaţii/ permise sau de alte entităţi care au atribuţiuni în legătură cu proiectul (MTIC, MFE, Instituţii Centrale şi/sau Locale, ARR, Beneficiar, MAI, SRI, Verificatori Atestaţi, etc.);
4. prelungirea termenelor de predare a rapoartelor/ livrabilelor (documentelor/documentaţiei);
5. modificari generate de mobilizarea slabă a personalului/ Prestatorului;
6. modificari generate de înlocuirea personalului nominalizat de Prestator pentru îndeplinirea contractului;
7. modificari generate de înlocuirea/ introducerea subcontractanţilor.
Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.
Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile din Contractul de servicii. Mai multe informatii se regasesc in Contract.