Unitatea administrează o LFI având următoarele caracteristici principale (conform Regulamentului tehnic de exploatare):
a) racordată la infrastructura feroviară publică (Piatra Neamţ - Bacău) prin schimbătorul de cale nr. 6, la km. 0+00, (schimbătorul aparţine gestionarului infrastructurii feroviare publice);
b) formată din 7 linii şi 8 schimbător tip 40
c) linia nr. 1 – lungime de 392 m , linia nr. 1B lungimea de 200m, ...
Unitatea administrează o LFI având următoarele caracteristici principale (conform Regulamentului tehnic de exploatare):
a) racordată la infrastructura feroviară publică (Piatra Neamţ - Bacău) prin schimbătorul de cale nr. 6, la km. 0+00, (schimbătorul aparţine gestionarului infrastructurii feroviare publice);
b) formată din 7 linii şi 8 schimbător tip 40
c) linia nr. 1 – lungime de 392 m , linia nr. 1B lungimea de 200m, linia nr. 2 lungimea de 533 m, linia nr. 3 lungimea de 533m, linia nr. 4 lungimea de 404 m, linia nr.5 lungimea de 1837 m, linia nr. 6 lungimea de 533 m, linia nr. 7 lungimea 394 m
d) şină tip 40, traverse şi traverse din beton
e) intersectează un drum comunal prin trecere la nivel cu barieră
f) fiecare linie este prevăzută cu opritor fix.
.(a)Prestatorul serviciilor trebuie să fie autorizat ca furnizor feroviar şi agrementat tehnic de către AFER pentru serviciile ce fac obiectul achiziţiei, pe toată perioada derulării acestora (01.03.2021 – 31.12.2021).
(b) În situaţia în care autorizaţia/agrementul tehnic de furnizor feroviar expiră în cursul perioadei menţionate, prestatorul se obligă să anunţe beneficiarul cu minim 30 zile calendaristice înainte de data expirării acesteia dacă intenţionează să nu-şi mai prelungească valabilitatea autorizaţiei/agrementului.
4.2. Verificarea tehnică se va efectua conform prevederilor H.G. nr.2299/2004, art. 28 şi reglementărilor tehnice specifice căii ferate şi va include:
a) verificări ale geometriei şi abaterilor căii de rulare si a schimbătorului de cale, verificări pentru care prestatorul va emite buletin de măsurători.
b) verificări vizuale, fără demontare a stării tehnice a schimbătorului de cale, şinelor de cale ferată şi îmbinărilor acestora, traverselor, precum şi a elementelor de fixare a şinelor la traverse, verificarea saboţilor de mână din dotarea UT (6 buc). Rezultatele verificărilor se vor înscrie în procesul – verbal de verificare şi întreţinere (PV) ce se va întocmi.