Feedback
I.D.: 44405498

Servicii de verificare tehnică de calitate, in cadrul Proiectului COD SMIS 120939

Data publicarii
31.10.19 Exista 163.278 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71328000-3
Pretul estimativ:
25.500,00 RON - 25.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare tehnică de calitate pentru proiectul ”Construire creşă în oraşul Avrig, împrejmuire imobil şi drum de acces”. Serviciile presupun verificarea tehnica a proiectelor (verif.documentatii avize, PAC, POE, PT, DE) inclusiv veificarea dispozitiilor de santier si modificarilor de solutii tehnice pe parcursul executiei lucrarilor, la urmatoarele cerinte esentiale de calitate: A1, A2, A4, Af, B1, B2, C, D, D1,...
Servicii de verificare tehnică de calitate pentru proiectul ”Construire creşă în oraşul Avrig, împrejmuire imobil şi drum de acces”. Serviciile presupun verificarea tehnica a proiectelor (verif.documentatii avize, PAC, POE, PT, DE) inclusiv veificarea dispozitiilor de santier si modificarilor de solutii tehnice pe parcursul executiei lucrarilor, la urmatoarele cerinte esentiale de calitate: A1, A2, A4, Af, B1, B2, C, D, D1, E, F, Is, It, Ig, Ie, in conf. cu Legea 10/1995 si HGR 925/1995 modificată prin HGR 742/2018. Pentru executarea contractului prestatorul va asigura specialisti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţii, în scopul verificării îndeplinirii cerinţelor fundamentale aplicabile construcţiilor, pentru protejarea vieţii oamenilor, a bunurilor acestora, a societăţii şi a mediului şi pentru asigurarea sănătăţii şi siguranţei persoanelor implicate, pe întregul ciclu de viaţă a construcţiilor. Prestatorul se obligă, în cazul în care subcontractează părţi din contract, sa încheie contracte cu subcontractanţii în aceleaşi condiţii în care el a semnat contractul cu achizitorul. Contractele încheiate cu subcontractanţii se vor constitui în anexe la contractul de achiziţie publică. Durata contractului: 33 luni, pe toată durata de implementare a proiectului până în 31.07.2022. În cazul prelungirii duratei de implementare a proiectului părţile pot conveni prelungirea duratei contractului, fără a modifica pretul.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de informare şi publicitate în cadrul proiectului Cod SMIS 120939  
Servicii de verificare tehnica de calitate a proiectelor  
Servicii de consultanţă în mangement de proiect, in cadrul Proiectului Cod SMIS 120939  
"Servicii de achiziţionare a serviciului de dirigenţie şantier, consultanţă, management şi supraveghere lucrări pentru execuţia lucrărilor la obiective".  
Acord cadru de servicii avand ca obiect "Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăştie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii" 31.05.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii” 31.05.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii” 09.08.24
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”